بهترین تجربه‌ی خرید با اپلیکیشن یونید

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت بگیرید، چانه بزنید، با تمامی فروشندگان صحبت کنید و در نهایت پیش از پرداخت پول، کالا را دریافت کنید! به این می‌گوییم تجربه‌ی خرید عالی! اما این تجربه را کجا می‌توان یافت؟
تبلیغات

خرید خوب به همان اندازه که از خرید کالای درست ناشی می‌شود، به حس درست خرج کردن پول هم بستگی دارد. درواقع مردم به اندازه‌ی لذت بردن از کالایی که خریداری می‌کنند، از نحوه خرج کردن پول خود برای به‌دست آوردن آن کالا لذت می‌برند. اگر این تئوری درست باشد، بهتر است بگوییم که اگر پول خود را در زمان درست، برای کالای درست و به مقدار درست خرج کنید، راضی‌تر هستید تا اینکه کالای مورد نظر خود را از اولین فروشگاهی که آن را عرضه می‌کند خریداری کنید!

یونید اپلیکیشنی است که تلاش می‌کند تا تجربه‌ی خرید عالی را در اختیار شما قرار دهد.  فرض کنید که قصد خرید خودرو دارید یا می‌خواهید از قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران باخبر شوید، یا می‌خواهید قیمت گوشی موبایل سامسونگ یا آیفون را بدانید. تا اینجای کار، اسم سرویس‌ها و سایت‌های مختلفی به ذهن شما خطور کرده است، اما یونید به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت هم‌زمان با تمامی کسب و کارهایی که کالا، خودرو یا خانه‌ی مورد نظر شما را در اختیار دارند چت کنید و چانه بزنید. به‌سرعت با آن‌ها تماس بگیرید و قیمت گوشی، قیمت خودرو یا قیمت آپارتمان مورد نظر خود را به‌صورت آنی با سایر فروشندگان مقایسه کنید.

این‌ها را گفتیم که به این نقطه برسم: یونید به‌صورت مستقیم شما را در تجربه‌ی خرید عالی سهیم می‌کند. به‌جای جست‌وجو در اینترنت، خواسته‌ی خود را به یونید بگویید. هرچیزی را،‌ از استخدام تا وام، از قیمت خانه، تا قیمت خودرو، از قیمت گوشی موبایل، تا قیمت بلیت هواپیما و تور لحظه آخری، می‌توانید در یونید درخواست کنید.

سپس تمامی فروشندگان سطح شهر تهران یا فروشندگان نزدیک شما در محیط چت به درخواست‌تان پاسخ می‌دهند و قیمت کالای خود را اعلام می‌کنند.

در عین حال شما می‌توانید تبلیغ کالا یا خدمات خود را در یونید منتشر کنید. شما می‌توانید برای کالای خود قیمت تعیین کنید یا حتی اپلیکیشن یونید را به اکانت اینستاگرام خود متصل کرده تا تصاویری که از رستوران یا محل کار خود منتشر می‌کنید، به‌صورت خودکار در یونید انتشار یابند تا باقی کاربران یونید از کاری که انجام می‌دهید با خبر شوند.

به‌طور خلاصه، یونید نیاز شما را برای تمامی کسب و کارهایی که در این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌اند برادکست می‌کند و اگر کالا یا خدماتی دارید یا می‌خواهید محصولات خود را بفروشید، کاربران خود را از کسب‌و‌کار شما مطلع می‌کند.

در نهایت، یونید کمک می‌کند تا خواسته‌ی شما توسط تمامی کسب و کارهای مرتبط شنیده شود؛ چه برای خرید آیفون، چه برای قیمت آپارتمان و چه حتی خرید اتومبیل و خودرو. اجازه دهید انگشتانتان به‌جای پاهایتان راه بروند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات