خرید و اجاره‌ آپارتمان در سعادت آباد با املاک دلتا

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر به خرید خانه در سعادت آباد فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید آپارتمان در سعادت آباد اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک آگاه شوید.
تبلیغات

سعادت آباد نام منطقه‌ای در شمال شهر تهران است که به نوعی به کوهپایه‌های رشته‌کوه البرز منتهی شده و از این‌رو می‌توان برج‌های سر به فلک کشیده‌ی کوهپایه‌های البرز واقع در سعادت‌آباد را از هر نقطه‌ی تهران تشخیص داد. سعادت‌آباد که درواقع برگرفته از نام روستایی در همین منطقه است، جزو مناطق مسکونی لوکس و گران‌قیمت تهران بوده که به ترتیب از شرق و غرب به بزرگراه‌های چمران و یادگار امام محدود شده‌اند. همچنین این محله از جنوب به شهرک قدس (شهرک غرب) محدود شده که امروزه بسیاری از کسب‌وکارها را در خود جای داده است.

دسترسی به بزرگراه‌های یادگار امام، هاشمی رفسنجانی یا نیایش، همت و چمران در کنار بهره‌گیری از بلوارهای عریض محله سعادت‌آباد و شهرک غرب باعث شده تا این محله از نظر ترافیکی بسیار آرام‌تر و کم‌ترافیک‌تر از محلات دیگر تهران باشد و گزینه مناسبی برای اجاره آپارتمان در سعادت آباد محسوب شود.

همچنین وجود مراکز خرید و تفریحی معتبر در کنار انواع رستوران‌ها در سعادت‌آباد، ساکنان این منطقه را از مراجعه به سایر مناطق بی‌نیاز کرده است.

همه‌ی موارد فوق باعث شده تا سعادت‌آباد به یکی از مناطق خوب و مناسب برای اجاره‌ی آپارتمان مسکونی تبدیل شود. البته نباید از دامنه‌ی دید برج‌های این منطقه غافل شد. واقع شدن در یک منطقه‌ی کوهپایه‌ای و داشتن دید به تهران و مخصوصا برج میلاد، باعث شده تا ویوی برج‌های سعادت‌آباد بسیار دوست‌داشتنی شده و به‌عنوان یک امتیاز در هنگام خرید آپارتمان مطرح شود.

خرید خانه در سعادت آباد از نظر سرمایه‌گذاری نیز گزینه‌ی خوبی است، چراکه باتوجه به قرار گرفتن این محله در منطقه‌ی ۲ شهرداری تهران، قیمت‌ها در این منطقه طی دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

البته ممکن است در زمان جستجوی ملک در سعادت آباد با سوالات متعددی رو‌به‌رو شوید، چراکه تنوع قیمت در این منطقه به تناسب خیابان و محله متفاوت است، از این‌رو بهره‌گیری از اطلاعات و راهنمایی‌های یک مشاور کاربلد می‌تواند راهگشا باشد.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در سعادت آباد

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را با رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای آژانس‌های دلتا به‌صورت تلفنی است. کاربران دلتا برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود به‌دست آورند، می‌توانند به‌صورت رایگان با برقراری تماس با شماره‌تماس ۰۲۱۸۶۸۶، از کارشناسان دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله مد و زیبایی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، توصیه های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه های فناوری، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play دانلود نمائید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات