شیائومی Mi TV 5 با حاشیه‌های ۱/۸ میلی‌متری معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود که Mi TV 5، با صفحه‌نمایشی تقریباً بی‌حاشیه، ضخامت ۵/۹ میلی‌متری و چهار بلندگو، فردا درکنار می نوت ۱۰ و می واچ معرفی شود.
تبلیغات

کمتر از یک روز تا رویداد پنجم نوامبر شیائومی باقی مانده است و ظاهراً شیائومی قصد ندارد هیچ شگفتی‌ای برای رویداد باقی بگذارد؛ چراکه تاکنون اطلاعات زیادی در مورد تلویزیون خود، می نوت ۱۰ و می واچ را دراختیار عموم قرار داده است. علاوه بر می نوت ۱۰ و می واچ، شیائومی با عرضه‌ی Mi TV 5، تلویزیون‌های سری Mi خود را به‌روز می‌کند.

اوایل امروز، مدیرکل گروه تلویزیون شیائومی، شیائو شیاوشوانگ (Xiao Xiaoshuang) در تیزری فاش کرد که سری آینده‌ی TV 5 شیائومی دارای طراحی تمام صفحه است که ۶۷/۱ درصد باریک‌تر از فریم نسل قبل است. TV 5 نسبت بدنه به تصویر و پهنای دید بیشتری دارد؛ درحالی‌که تجربه‌ی دید چندجانبه‌ی بیشتری را ارائه می‌دهد.

سری جدید Mi TV از بدنه‌ی فلزی برخوردار است. این تلویزیون قابی خمیده و بدون پیچ در پشت صفحه و ضخامت ۵/۹ میلی‌متر در باریک‌ترین قسمت دارد؛ بنابراین طراحی آن تقریباً بدون حاشیه است.

می تی وی 5

مطابق پستی که در پیام‌رسان Weibo توسط حساب کاربری رسمی Mi TV منتشر شده است، انتظار می‌رود که Mi TV 5 دارای ۴ بلندگو باشد. در این پست توضیح داده‌ شده که تلویزیون موردنظر دارای تنظیمات ووفر و بلندگویی با دامنه‌ی کامل در هرکدام از کانال‌های چپ و راست، باس و تریبل بهتر و پهنای صدای گسترده‌تری است. جدای از آن، گفته می‌شود که تلویزیون نام‌برده از فرمت‌های صدای DTS و دالبی پشتیبانی می‌کند.

می تی وی 5

تلویزیون جدید شیائومی با تراشه‌ی ۱۲ نانومتری T972 عرضه خواهد شد که می‌تواند از ضبط ویدئویی 8K پشتیبانی کند. در کنار این پردازنده، انتظار می‌رود که تلویزیون ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داشته باشد. Mi TV 5 به‌احتمال‌زیاد از صفحه‌نمایش 4K QLED ساخت سامسونگ استفاده می‌کند. سری قبلی این تلویزیون یعنی Mi TV 4، دارای پنل‌های LED ساخت سامسونگ یا ال‌جی است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توان فرض کرد که Mi TV 5 با وان‌پلاس TV با پنل کوانتومی LED رقابت خواهد کرد.

جزئیات مربوط به قیمت Mi TV 5 با مدل‌های مختلفی که از این تلویزیون عرضه خواهد شد هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات