انواع ست لباس ورزشی زنانه و مردانه از بانی مد

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
فروشگاه اینترنتی بانی مد از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در فروش پوشاک به‌صورت آنلاین با ابتکار و خلاقیت، پیشرفت چشمگیری تا به امروز داشته است.
تبلیغات

مرکز خرید آنلاین بانی مد تمرکز خود را روی مد و فشن روز دنیا قرار داده و با برندهای مطرحی از جمله جین وست و ریباک جزء پیشروان فروش کفش و لباس ورزشی است.

شاید در کتاب و فیلم‌های انگیزشی و موفقیت به دیده باشید یا گوش‌تان خورده باشد که «برای پیروزی لباسش را بپوش!». پس قدرت لباس‌های ورزشی را دست کم نگیرید. هر چقدر هم این موضوع را انکار کنیم، پوشیدن ست ورزشی در بهبود فعالیت بدنی و کیفیت ورزش اهمیت بسیاری دارد. چرا که یک مدل ست ورزشی اسپرت زنانه که شامل شلوار ورزشی، شلوارک اسپرت، ساپورت ورزشی، کفش ورزشی، تاپ ورزشی، تیشرت ورزشی و ... است، انگیزه و عملکرد شما را در فعالیت روزانه بهبود می‌بخشد.

در این مقاله چند مدل لباس ورزشی زنانه و مردانه را  فروشگاه بانی مد معرفی می‌کند تا خرید ست سویشرت و شلوار یا ست گرمکن ورزشی جذابی تهیه کنید.

بیشتر مردم برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می‌کنند، بنابراین ممکن است ورزش در عین سخت بودن، لذت‌‌بخش باشد. اگر لباس ورزشی اسپرت شما مناسب ورزش و حرکات پرسرعت و کششی نباشد، نه‌تنها از ورزش لذت نمی‌برید، بلکه ممکن است دچار آسیب فیزیکی بشوید و به اندام خود آسیب برسانید.

شاید باورتان نشود، اما یک ست ورزشی مناسب عملکرد شما را در تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد. افراد موفق بر این باورند که یک لباس به موفقیت شما کمک می‌کند، پس قدرت لباس ورزشی را دست کم نگیرید تا با قدرت بیشتری برای تناسب اندام و سلامت‌تان ورزش کنید.

بانی مد

تاپ ورزشی زنانه و مردانه:

خرید تاپ ورزشی از خرید دیگر لباس‌های ورزشی ساده‌تر است و معمولا خانم‌ها و آقایان حتی یک تاپ خانگی را در باشگاه یا هنگام ورزش به تن می‌کنند.

معمولا جنس تاپ ورزشی مردانه و زنانه نخ یا پلی استر است، اما جنس بعضی از تاپ‌های اسپرت شبیه مایو است. معمولا این مدل تاپ ضد آب است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. با این حال بعضی از افراد ترجیح می‌دهند تاپ خنک و آزادتری به تن کنند و در ورزش راحت باشند.

تیشرت ورزشی مردانه و زنانه:

یکی از مشکلاتی که در بعضی تیشرت اسپرت زنانه و مردانه دیده می‌شود این است: هوا یا اکسیژن از پارچه لباس ورزشی عبور نمی‌کند و باعث می‌شود تعریق روی بدن باقی بماند و بدن بوی عرق بگیرد.

توصیه می‌کنیم از تیشرت‌های ورزشی استفاده کنید که هوا و اکسیژن به‌سادگی از پارچه عبور می‌کند و تعریق روی بدن‌تان باقی نمی‌ماند. اگر تعریق روی بدن باقی بماند، احساس خستگی بیشتری می‌کنید و شادابی خود را از دست نمی‌دهید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید: پوست بدن باید نفس بکشد تا شاداب و جوان بماند!

تیشرت ورزشی مردانه و زنانه باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. به بیان دیگر اگر می‌خواهید هنگام ورزش انرژی خود را صرف فعالیت‌های ورزشی بکنید، تیشرت ورزشی مانع فعالیت شما نشود.

شلوارک ورزشی:

شلوارک ورزشی یکی از راحت‌ترین لباس ورزشی است و پوشیدن این مدل لباس از دهه ۵۰ میلادی بین جوانان مرسوم شد. اگرچه در آن زمان پوشیدن شلوارک ورزشی کمی خارج از عرف و فرهنگ جامعه بود، اما این روزها یکی از مرسوم‌ترین نوع لباس ورزشی میان خانم‌ها و آقایان است.

اندازه شلوارک ورزشی باید با اندازه کمر شلوارهای دیگرتان یکسان باشد. اندازه قدی شلوارک بلند، یک تا دو سانتی‌متر از زانو بالاتر است و شما می‌توانید اندازه قد شلوارک ورزشی را به‌دلخواه انتخاب کنید تا هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشید.

شلوار ورزشی مردانه و زنانه:

شلوار ورزشی نباید آنقدر تنگ و چسبان باشد که باعث کند شدن فعالیت شما شود یا هنگام ورزش پاره شود و نه باید آنقدر گشاد باشد که دست و پای شما را هنگام ورزش ببندد یا زیر پایتان گیر کند. در هر صورت شلوار ورزشی در عین زیبایی و شیکی باید راحت و انعطاف‌پذیر باشد.

جنس پارچه شلوار ورزشی مردانه و زنانه در فصل تابستان و فصل زمستان متفاوت است. سعی کنید شلواری انتخاب کنید که هنگام ورزش پوست بدن در آن نفس بکشد و تعریق‌تان تبخیر شود.

در فصل زمستان از شلوار ورزشی که جنس ضخیم‌تری دارد استفاده کنید تا سرما به بدن نفوذ نکند و شما دچار بدن درد نشوید. در فصل تابستان شلوار ورزشی خنک بپوشید تا خستگی ناشی از ورزش و تعریق بدنتان، مانع فعالیت شما نشود.

شلوار گرمکن ورزشی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شلوار ورزشی در ایران است. شستن شلوار گرمکن ساده است و معمولا آب نمی‌رود و کوچک نمی‌شود.  گرمکن ورزشی مردانه و زنانه  در عین شیک بود، بسیار راحت است.

معمولا این مدل شلوار ورزشی را در فصل‌های سرد می‌پوشند، چرا که شما را در برابر سرما حفظ می‌کند، اما شما می‌توانید مدل‌های شلوار گرمکن دیگری خریداری کنید که فاقد پنبه است و جنس خنک‌تری نسبت به شلوار گرمکن زمستانی دارد.

کفش ورزشی اسپرت:

یک قانون نانوشته می‌گوید شما می‌توانید با یک کفش کتانی استاندارد ۵۰۰ کیلومتر راه بروید، سپس می‌توانید خرید کفش ورزشی را در برنامه خود قرار دهید. البته فعالیت شما با کفش ورزشی در باشگاه نیز به حساب می‌آید.

یک کفش کتانی کهنه و پاره مانع ورزش کردن شما می‌شود و ممکن است به پای شما آسیب جدی برساند یا حتی باعث رگ به رگ شدن مچ پایتان شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات