آموزش تعویض سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
در حال حاضر اپراتور‌های موبایل قابلیت تعویض سیم‌کارت اعتباری به دائمی با حفظ شماره موبایل را فراهم کرده‌اند که بسیاری از مشترکین می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.
تبلیغات

تهیه سیم‌کارت اعتباری از سهولت بسیار بالایی برخوردار است و درکنار مزایای قابل اهمیت، معایبی نیز دارد که می‌تواند دلیل بسیاری از مشترکین برای تبدیل به سیم‌کارت‌های دائمی تلقی شود. مشترکین اعتباری همراه اول هم می‌توانند به هر دلیل از جمله دریافت صورتحساب به‌جای تهیه شارژ، سیمکارت خود را به دائمی تبدیل کنند. برای این هدف کافی است به یکی از فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی های همراه اول مراجعه کنند و بدون نیاز به خرید سیمکارت جدید، سیمکارت اعتباری فعلی را به دائمی تبدیل کنند.

هنگام مراجعه لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیمکارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند. هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. در نظر داشته باشید برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی حداقل باید ۶ ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه اعتباری سپری شده باشد. در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو، شما را با روند این تبدیل آشنا کنیم:

تماشا در آپارات

آیا شما از سیم‌کارت‌های دائمی استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات