برند کالای خواب آلمانی اصل در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را درزمینه‌ی واردات کالای خواب و اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و پوشاک ترک و اروپایی اورجینال آغاز کرده است.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با بیش از چند سال تجربه در واردات کالاهای اورجینال آلمانی ازجمله کالای خواب با برند آلمانی‌انگلیسی دانلوپیلو (Dunlopillo) و کلکسیونی از جذاب‌ترین اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه با برندهای مطرح ونکو (Wenko) آلمان و اشپیرلا (Spirella) سوئیس فعالیت می‌کند.

خواب یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان است و خواب خوش و آرام یکی از موهبت‌های بزرگ. برای مهیاکردن خوابی راحت، باید عادت‌های انفرادی خود را بشناسیم و متناسب با آن، کالای خواب موردنیازمان را تهیه کنیم. یکی علاقه‌مند است دستش را زیر سر گذارد، پس نیازمند تشکی با سختی کمتر است؛ دیگری دوست دارد کمرش روی سطح صاف خستگی در کند؛ یکی دوست دارد بستر استراحتش خنک باشد و دیگری گرم؛ کسی دوست دارد سرش را بر بستری بگذارد که ارتفاع بیشتری از پاهایش دارد؛ کسی نیاز دارد پاهایش بالاتر از سرش باشد و تفاوت‌هایی دیگر.

تشک تخت خواب

این عادت‌های مختلف را با یک مدل مموری‌فوم نمی‌توان پاسخ داد؛ چراکه مموری‌فوم که در گذشته جنس اصلی تشک‌ها را تشکیل می‌داد، با الیاف‌های شیمیایی تولید می‌شود و حالت‌پذیری یکنواخت و درجه‌ی سختی ثابتی دارد. امروزه با استفاده از لاتکس طبیعی به‌عنوان هسته اصلی تشک‌های خوش‌خواب، امکان استفاده‌های چندمنظوره فراهم شده است.

کسانی که به خود و خواب آرام اهمیت می‌دهند، به استفاده از لاتکس طبیعی روی آورده‌اند. لاتکس با جنس گیاهی و طبیعی به‌صورت طبیعی قابلیت ارتجاعی دارد و جنس گیاهی و طبیعی داشتن نعمت بزرگی است برای کسانی که حساسیت‌های پوستی به مواد شیمیایی دارند.

آیا به گذشته برگشته‌ایم و روی کاه و باقی گیاهان می‌خوابیم؟

باید گفت نه. لاتکس با اینکه جنسی طبیعی دارد، به فراوری انسان در کارخانه‌های مجهز نیاز دارد. شرکت دانلوپیلو (Dunlopilo) آلمان از دهه‌ی ۱۹۲۰ تاکنون روی این صنعت کار کرده است و توانسته به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند. همچنین، دانلوپیلو تشک‌هایش را درمقابل عوامل آلرژی‌زا مانند ذرات گردوغبار و پر و رایحه مقاوم کرده است. خاصیت ارتجاعی خود لاتکس باعث می‌شود برای هرکس بنا به نیاز و وزنش مقدار سختی متفاوتی داشته باشد. همچنین، طول عمر بیشتری درمقایسه‌با مموری‌فوم‌های شیمیایی دارد.

فروشگاه کالای خواب

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ژرمن کالا، واردکننده‌ی دست‌اول محصولات دانلوپیلو، علاوه‌بر تشک محصولات دیگر این شرکت را نیز عرضه می‌کند؛ محصولاتی که اگر به اهمیت خود تشک نباشند، کم‌اهمیت‌تر از آن نیستند. ‌

ژرمن کالا

محافظ تشک

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از تشک خود برای مصارف مختلفی استفاده کرده باشید. گاهی افراد تشک خود را به میزی راحت برای انجام کارها یا خواندن کتاب و... تبدیل می‌کنند. رعایت بهداشت محیط خواب از یک طرف و هزینه‌های گران تهیه‌ی تشک‌های طبی از طرف دیگر ما را به حفظ تشک از آسیب‌های احتمالی مجبور می‌کند.

رعایت بهداشت تشک نه‌تنها بر کیفیت خواب اثرگذارست؛ بلکه به سلامت افراد در طول روز و شب کمک می‌کند. راه‌حلی مناسب برای فائق‌آمدن بر این مشکل استفاده از محافظ تشک استاندارد است. محافظ تشک می‌تواند تشک را از ورود حشرات و هرگونه آلودگی احتمالی حفظ و از ورود مایعات و ترشحات بدن به داخل لایه‌های میانی تشک جلوگیری کند؛ از‌این‌رو، از تخریب و پوسیدگی تشک مانع می‌‌شود.

محافظ دانلوپیلو هم با دست و هم با ماشین لباس‌شویی شست‌وشوشدنی است. این محافظ بسیار نرم و لطیف و کاملا ضدباکتری و ضدحساسیت است و لایه‌ی میانی ضدرطوبت دارد که از تعریق بدن در فصول گرم مانند تابستان جلوگیری می‌کند. محصولات آلمانی‌انگلیسی دانلوپیلو بسیار باکیفیت هستند و طول عمر زیادی دارند.

لحاف

لحاف دانلوپیلو در ابعاد مختلف به بازار عرضه شده است. جنس روکش این لحاف از ساتن است که علاوه‌بر لطافت و نرمی، حالت و شکل خود را از دست نمی‌دهد و دربرابر گردوغبار و آلودگی هم مقاوم است و از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. مغزی‌دوزی به دوختن نوارهای برجسته‌ای گفته می‌شود که در محل اتصال تکه‌های پارچه انجام می‌شود. مغزی‌دوزی در لحاف دانلوپیلو انجام شده است که بر دوام لحاف هم تأثیر بسیاری می‌گذارد. این محصول بسیار سبک و گرم است و می‌تواند در فصول سرد سال، همراه گرم و نرمی‌ برای شما باشد. این لحاف‌ها را با دمای ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد با ماشین لباس‌شویی یا دست می‌توان شست.

بالش

امروز استفاده از مدل‌های ارگونومیک در همه‌ی زمینه‌ها در جهان متداول شده است. بالش طبی دانلوپیلو نیز از این قاعده مستثنا نیست و به‌صورت ارگونومیک طراحی شده است. در بیشتر مواقع، وجود گرد‌و‌غبار، مو، کرک و... در پارچه‌ی وسایل گوناگون، به‌ویژه پارچه‌های وسایل خواب ممکن است موحب حساسیت پوستی یا آلرژی در بعضی از افراد شود. بنابراین، این افراد باید از محصولاتی استفاده کنند که از ایجاد آلرژی جلوگیری کند. دانلوپیلو درزمینه‌ی کالای خواب، انواع بالش طبی و غیرطبی را برای حل چنین مشکلی طراحی و تولید و عرضه کرده است.

این بالش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌ا‌ند که از ایجاد آلرژی در افراد جلوگیری و تعادل رطوبت در آن حفظ شود؛ به این معنا که هنگام خواب یا قراردادن سر و گردن روی این بالش، تعریق بیش‌از‌اندازه نخواهید داشت و خواب راحت‌تری تجربه خواهید کرد.

طراحی این بالش درمقایسه‌با محصولات عادی متفاوت است و برآمدگی روی آن از مهره‌های گردن و حالت طبیعی‌اش حمایت می‌کند. بدین‌ترتیب، وقتی سر روی بالش قرار می‌گیرد، گودی گردن را این برآمدگی پوشش می‌‌دهد. شایان ذکر است روکش این بالش از جنس پلی‌استر ساخته شده و پایداری و عمر زیاد دارد.

ژرمن کالا

زیرتشک

علاوه‌بر محصولات الیافی، دانلوپیلو به سایر بخش‌های بستر مناسب نیز پرداخته است. زیرتشک (Lattenrost) از دیگر محصول‌های دانلوپیلو است که ژرمن کالا به‌صورت انحصاری آن را وارد کرده است. فریم و پایه‌ی این زیرتشک از جنس چوب بامبو است و ماندگاری و مقاومت درخورتوجهی دارد. بامبو ازجمله چوب‌هایی است که گذشت زمان تأثیری منفی بر پایداری‌اش نخواهد گذاشت.

تراکم و قدرت چوب بامبو درمقایسه‌با تخته‌ها و چوب‌های موجود در بازار بیشتر است. چوب بامبو حتی از چوب‌هایی مثل افرا و بلوط و ساج محکم‌تر است. همچنین سبکی، ظرافت، انعطاف‌پذیری و استحکام زیاد، از مهم‌ترین ویژگی‌های بامبو است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود چوب بامبو در‌مقایسه‌با سخت‌ترین چوب‌ها بتواند وزن بیشتری را تحمل کند. به‌همین‌‌دلیل، پایه و فریم چوبی زیرتشک‌های دانلوپیلو می‌تواند حداکثر ۱۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

زیرتشک دانلوپیلو با استفاده از اهرم‌های مکانیکی قابلیت تنظیم ارتفاع به‌اندازه‌ی دلخواه را دارد و شما می‌توانید با تنظیم اهرم زیر سر یا زیر پا به وضعیت دلخواه برسید. این اهرم‌ها به دو صورت مکانیکال و الکتریکال تقسیم می‌شوند که با دست یا با کنترل می‌توان به تغییر ارتفاع آن‌ها دسترسی داشت. زیرتشک‌های تک‌لولا، به زیرتشک‌هایی گفته می‌شود که تنها بخش سر زیر تشک قابلیت تغییر ارتفاع دارند و زیر‌تشک‌های دولولا به زیرتشک‌هایی گفته می‌شود که بخش سر و بخش پا قابلیت تغییر ارتفاع دارند.

ارتفاع تنظیم‌پذیر در این زیرتشک‌ها ۳۰ تا ۴۰ سانتی‌متر است که البته به مدل مدنظر بستگی دارد. هرچه فنرهای پلاستیکی روی کالا، چه الکتریکال و چه مکانیکال، بیشتر باشد، خاصیت طبی‌بودن آن بیشتر است.

باقی محصول‌های فروشگاه

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا علاوه‌بر محصولات بخش کالای خواب، محصولات دیگری ازقبیل لوازم بهداشتی حمام و سرویس‌ها، لوازم موردنیاز اتاق خواب‌ها، لوازم آشپزخانه و حتی پوشاک زنانه دارد. ژرمن کالا تنها واردکننده‌ی رسمی‌ و بی‌واسطه‌ی کالای خواب دانلوپیلو است که توانسته در چند سال اخیر سهم درخورتوجهی از بازار خرید کالای خواب اورجینال و برند خارجی را ازآنِ خود کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات