جعبه‌گشایی گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲، آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌آید که علاوه‌بر اضافه‌شدن حاشیه لمسی از لحاظ فنی و سنجش فعالیت‌های ورزشی ارتقا داشته است.
تبلیغات

پس از گذشت ۶ ماه از عرضه‌ی نسل اول سری اکتیو ساعت‌های هوشمند سامسونگ، شرکت کره‌ای از نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود با نام گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی کرد. سامسونگ در نسل قبلی از ساعت‌های هوشمند خود، حاشیه چرخان و محبوب را حذف کرد و به‌صورت نرم‌افزاری کاربر را با ژست‌های حرکتی بیشتری آشنا کرد اما گویا بازخورد‌های منفی قابل‌توجه بوده چرا که در اکتیو ۲ این قابلیت در شکل حاشیه‌های لمسی حساس برگشته است.

Galaxy Watch Active 2 ازلحاظ طراحی بسیار شبیه به مدل اصلی اکتیو است و تنها تفاوت آن در حاشیه‌ی کنترل‌کننده است. این ساعت هوشمند بسیار باریک و سبک است و حاشیه‌ی خمیده‌ی آن باعث می‌شود سبک‌تر از چیزی که هست، به‌نظر برسد. نسخه‌ی بلوتوثی این ساعت از جنس آلومینیوم و نسخه‌ی LTE از استیل ضدزنگ ساخته شده‌ است. سامسونگ می‌گوید نمایشگر ضربان قلب و شتاب‌سنج در اکتیو ۲ در مقایسه با مدل‌های پیشین بهبود یافته‌ است. این ساعت، اولین ساعتی است که در آن از دستیار مجازی سامسونگ، بیکسبی (Bixby) استفاده شده‌ است. اکتیو ۲ قابلیت ECG هم دارد؛ اما سامسونگ می‌گوید در زمان عرضه به بازار، این امکان فعال نیست. این ساعت نسخه‌ی پنجم بلوتوث را دارد و از NFC برای امکان پرداخت بهره می‌برد. همچنین، با داشتن این ساعت می‌توان بدون نیاز به تلفن‌همراه از GPS برای موقعیت‌یابی استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر با این ساعت هوشمند در ادامه با جعبه گشایی زومیت از گلکسی واچ اکتیو ۲ همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

به‌زودی بررسی کامل این ساعت هوشمند منتشر خواهد شد. به‌نظر شما مهم‌ترین قابلیت گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات