گزارش زومیت از غرفه مادیران در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران 2019

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و بسیاری از شرکت‌های ایرانی در آن محصولات تولید داخل را در کنار هم قرار دادند تا سبد خرید کاربر ایرانی تکمیل شود.
تبلیغات

مادیران در بازار لوازم کامپیوتری ایران به‌میزان کافی شناخته شده است. در سال ۱۳۸۵، مادیران برند ایکس‌ویژن را با هدف تولید تجهیزات صوتی‌وتصویری تأسیس کرد. هدف اصلی تأسیس چنین برندی عرضه‌ی تلویزیون‌هایی با قیمت‌های مناسب درمقایسه‌با رقبای خارجی بود؛ به‌طوری‌که محصولات ایکس‌ویژن به یکی از انتخاب‌های اصلی افرادی تبدیل شده که به‌دنبال محصولی ارزان‌قیمت برای رفع نیازهایشان هستند. در نمایشگاه امسال نیز مادیران با برند ایکس‌ویژن و در کنار آن TCL به نمایشگاه آمد.

این دو برند به‌صورت کامل در ایران تولید می‌شود تا بدین‌ترتیب مادیران بزرگ‌ترین خط تولید لوازم خانگی در ایران را داشته باشد. در حال حاضر سه رده محصول توسط مادیران به تولید انبوه رسیده است که شامل تلویزیون، یخچال و لباس‌شویی می‌شود. در ادامه به غرفه این شرکت در نمایشگاه رفتیم تا در قالب یک تور نمایشگاهی شما را با جدید‌ترین محصولات این برند آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

آیا شما از محصولات ایکس‌ویژن و TCL استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات