آنامهرپرواز؛ ویزای مولتی کانادا با مسیری مطمئن

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
ویزای توریستی، تحصیلی، کار و سرمایه‌گذاری کانادا را کارگزاران معتبر باید اخذ کنند.
تبلیغات

امروزه تعدد سیاهی‌لشگرهای شرکت‌های اخذ ویزا تقریبا انتخاب مسیر درست برای متقاضیان سفر، به‌ویژه سفر به کانادا و اخذ ویزای مولتی این کشور را سخت کرده است. بااین‌حال، آنامهرپرواز با مسیری که در این سال‌ها با‌توجه‌به سابقه‌ی درخشان و متخصصان زبده‌اش برای دریافت ویزای کانادا در پیش گرفته، توانسته ایمن‌ترین و به‌صرفه‌ترین راهکارها را به‌صورت کاملا قانونی دراختیار متقاضیان قرار دهد تا عملا تمامی سختی‌های دریافت ویزای مولتی کانادا برای مسافران به فرایندی آسان و بی‌دردسر تبدیل شود.

حضور در کانادا به‌دلیل سطح کیفی درخورتوجه زندگی مردم، رؤیای هزاران یا شاید میلیون‌ها نفر برای بهبود وضعیت معیشتی، تحصیلی، زندگی و کاری باشد و همین امر موجب شده تعداد متقاضیان سفر به کانادا افزایش یابد و کانادا به گستره‌ای چندین‌ملیتی از نسخه‌ای سردسیر در قاره آمریکا تبدیل شود. جالب است بدانید حجم فراوانی از درخواست‌های ویزای مولتی کانادا از قاره آسیا است؛ از‌این‌رو، سفارت کانادا درزمینه‌ی صدور ویزای کانادا کمی سخت‌گیرانه عمل می‌کند و مدارکی از متقاضیان دال بر وابستگی در کشورشان دریافت می‌کند تا مطمئن شود این افراد قصد مهاجرت و ماندن در این کشور را ندارند.

دریافت ویزای کانادا

دریافت ویزای کانادا بسته به نوع سفر یا ویزای متقاضی به چند بخش تقسیم می‌شود که در دسته‌بندی‌های مختلف، متقاضی را در مسیر رسیدن به هدف خود قرار می‌دهد. این بخش‌ها به‌ترتیب عبارت‌ند از: ویزای توریستی کانادا (ویزای مولتی کانادا)، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کار و سرمایه‌گذاری کانادا و ویزای همراه کانادا. متقاضیان معمولا در یکی از موارد ذکرشده فرصت رؤیایی دریافت ویزا را پیدا می‌کنند؛ اما تنها به‌دلیل نداشتن اطلاعات کافی آن را از دست می‌دهند.

ویزای مولتی کانادا

اعتبار ویزای مولتی کانادا با‌توجه‌به اعتبار پاسپورت متقاضیان صادر می‌شود. در‌این‌میان، بزرگ‌ترین مشکل برای متقاضیان ایرانی این است که اعتبار پاسپورت‌هایشان پنج‌ساله است و ویزای مولتی کانادا برای آن‌ها پنج‌ساله صادر می‌شود؛ از‌این‌رو، اصطلاحا در ایران به ویزای مولتی کانادا، ویزای پنج‌ساله‌ی کانادا هم گفته می‌شود. شایان ذکر است دارندگان ویزای کانادا این فرصت را دارند تا وقتی ویزایشان اعتبار دارد، بارها به این کشور وارد شوند و در هربار ورود ۶ ماه در آن اقامت و با این ویزا به کشورهای کانادا، آنتیگوا و باربودا، پاناما، جمهوری دومینیکن، قطر، عمان، مقدونیه، کاستاریکا، کوبا، گرجستان و مکزیک سفر کنند.

مشکلات دریافت ویزای کانادا

یکی از مشکلات جدی اخذ ویزای کانادا برای ایرانیان متقاضی این است که کانادا در ایران سفارت ندارد و افراد متقاضی دریافت این ویزا باید به‌صورت الکترونیکی ازطریق وب‌سایت یا به‌صورت حضوری به یکی از دفاتر انگشت‌نگاری یا یکی از کشورهایی سفر کنند که کانادا در آنجا سفارت دارد و مدارک خود را ارائه دهند که این موضوع روند دریافت ویزا را با وقفه‌ای طولانی روبه‌رو و معضلی جدی برای متقاضیان ایرانی ایجاد می‌کند. بنابراین، بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند برای افزایش بخت دریافت ویزا از تجربه‌ی متخصصان اخذ ویزای کانادا استفاده و درخواست خود را به‌صورت آنلاین ازطریق شرکت‌های هواپیمایی معتبر ثبت و مدارک خود را برای سفارت کانادا ارسال کنند. آن‌ها هنگام انگشت‌نگاری می‌توانند به هر کشوری که کانادا در آنجا سفارت دارد، سفر کنند و فرایند انگشت‌نگاری را انجام دهند. در‌این‌بین، متقاضیان انگشت‌نگاری به‌دلیل به‌صرفه‌بودن هزینه‌های سفر و اقامت بیشتر به کشورهای ترکیه، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان و امارات سفر می‌کنند.

ویزای مولتی کانادا

کارگزاری ویزا

اکنون با‌توجه‌به زمان‌بربودن و پیچیدگی‌های مرسوم در مسیر اخذ ویزای کانادا و مشکلاتی که بسیاری از متقاضیان را به صرف‌نظرکردن از تصمیم خود مجبور می‌کند، قطعا بهترین راه استفاده از تخصص کارگزاران ویزا است که متأسفانه در ایران تعداد انگشت‌شماری به‌طور رسمی و قانونی فعالیت می‌کنند؛ کارگزارانی که از لحظه شروع تا لحظه پایان با هزینه‌ای به‌مراتب مقرون‌به‌صرفه متقاضیان را همراهی خواهند کرد تا با آرامش‌خاطر کامل در این مسیر قدم بردارند. در مقطع کنونی، آمار و ارقام ثبت‌شده و میزان رضایت فراوانی که برند آنامهرپرواز توانسته از خود در این مسیر برجای بگذارد، ثابت می‌کند دریافت ویزای کانادا خیلی امر پیچیده‌ای نیست.

آنامهرپرواز

 آنامهرپرواز با شاخص درخورتوجه رضایتمندی مخاطبانش درزمینه‌ی پیکاپ پاسپورت یا همان پیکاپ ویزای کانادا، توانسته در سریع‌ترین زمان ممکن مخاطب را در مسیر ایده‌آل قرار دهد و با کاهش هزینه‌های جانبی، دریچه‌ای تازه برای متقاضیان ویزای مولتی کانادا لقب بگیرد و با حس مسئولیت‌پذیری دربرابر افراد، پاسخ‌گوی درخواست‌های پرشمار آن‌ها باشد و با رضایتمندی ۸۶ درصدی متقاضیان ویزای کانادا رتبه برتر کارگزاری ویزای مولتی کانادا را به‌خود اختصاص دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات