رانندگان اسنپ و تپسی به میزان مصرف، بنزین سهمیه‌ای دریافت می‌کنند

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیران عامل اسنپ و تپسی باردیگر با انتشار توییتی تأکید کردند مبلغ سهمیه به حساب رانندگان واریز خواهد شد و می‌توانند مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.
تبلیغات

بعد از انتشار خبر سهمیه‌بندی بنزین و دستورالعمل جدید قیمت آن، سؤال‌های زیادی درباره‌ی نحوه‌ی محاسبه‌ی نرخ تاکسی‌های اینترنتی پیش آمد تا اینکه اسنپ و تپسی هرکدام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه‌ی بنزین تعلق می‌گیرد و این موضوع تأثیری بر نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی نخواهد گذاشت. همچنین، گفته شده بود جزئیات این موضوع درباره‌ی شرایط دریافت سهمیه و نحوه‌ی تخصیص آن به رانندگان تاکسی‌های آنلاین اعلام خواهد شد. اسنپ در دومین اطلاعیه‌ی خود نوشته است:

با‌توجه‌به آغاز سهمیه‌بندی بنزین، براساس اطلاعیه‌ی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تأیید وزارت کشور به‌اطلاع می‌رسانیم به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه‌ی بنزین تعلق می‌گیرد. بنابه تأیید مراجع یادشده از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه‌ی بنزین کلیه‌ی سفرهای کاربران راننده‌‌ی فعال تاکسی‌های اینترنتی، در طول ماه به قیمت ۱۵۰۰ تومان محاسبه و در ابتدای ماه بعد به کارت بانکی آن‌ها واریز می‌شود. منظور از کاربران راننده‌ی فعال افرادی است که بیش از ۲۰۰ کیلومتر مسافت در ماه سفر ازطریق سامانه های آنلاین داشته باشند. این مبلغ برای پرداخت هزینه‌ی بنزین قابل‌استفاده است.بدیهی است کاربرانی که کمتر از ۲۰۰ کیلومتر در ماه در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کرده باشند، می‌توانند از سهمیه‌ی اولیه‌ی اختصاصی برای هر ماشین معادل ۶۰ لیتر استفاده کنند. توجه داشته باشید این مبلغ براساس کارکرد و مصرف سوخت استاندارد خودرو براساس هر کیلومتر تعریف و به کاربر راننده پرداخت می‌شود.همچنین بدین‌وسیله اعلام می‌شود نرخ کرایه‌های اسنپ هیچ‌گونه تغییری نداشته و شما کاربران راننده‌ی اسنپ می‌توانید بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهید و روزهای پردرآمدی را با‌توجه‌به افزایش درخواست‌ها تجربه کنید.
اسنپ

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، با انتشار توییتی اختصاص بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را تأیید کرد و نوشت:

جلسه‌ی خوبی تا الان در استانداری داشتیم در حضور معاونین وزارت کشور و نهادهای دیگر. مجدد تأیید شد که سهمیه‌ی سوخت به تمامی تاکسی اینترنتی‌ها داده خواهد شد. مبلغ این سهمیه در انتهای ماه به حساب رانندگان واریز خواهد شد؛ دستاورد عالی برای کاربران راننده‌ی ما که با خیال آسوده فعالیت کنند.

هومن دمیرچی، معاون عملیات تپسی، نیز درباره‌ی وضعیت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی پس از سهمیه‌بندی بنزین گفت:

با‌توجه‌به توافق صورت‌گرفته با وزارت کشور، به تاکسی‌های اینترنتی با این شرط که رانندگان حداقل ۲۰۰ کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند، سهمیه‌ی سوخت تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سقف این سهمیه ۳۰۰ لیتر است، افزود:

به‌ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر بنزین سهمیه‌ای اختصاص می‌یابد. سهمیه‌ی مذکور انتهای هر ماه به کارت بانکی در قالب اعتبار بنزین واریز می‌شود.

وی درادامه تأکید کرد قیمت کرایه‌ی تاکسی‌های اینترنتی ثابت خواهد ماند و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به‌هیچ‌عنوان نگران نباشند؛ زیرا سهمیه‌ی خود را انتهای ماه دریافت خواهند کرد. وی گفت:

سازوکار اجرایی این برنامه با همکاری ما و وزارت کشور کاملا پیاده‌سازی شده است. سهمیه‌ی بنزین تاکسی‌های اینترنتی با این شرط عملیاتی شده که نرخ کرایه‌ها افزایش نیابد.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی، نیز توییتی درباره‌ی این موضوع منتشر کرد و نوشت:

جزئیات بنزین:قرار نبود به رانندگان آنلاین سهمیه داده بشه و فقط به تاکسی‌ها و آژانس‌ها. بعد از تلاش زیاد بالاخره رانندگان ما رو هم به‌عنوان یک رسته حمل‌ونقل شناختن.سهمیه: تا سقف ۳۰۰ لیترتفاوت ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان: پرداخت به رانندگانبرای اولین‌بار سهمیه به‌ازای پیمایش واقعی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات