اپلیکیشن‌های نقشه و ترجمه‌ی گوگل ترکیب می‌شوند

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل برای تشکیل اپلیکیشنی اختصاصی برای سفرهای خارجی، اپلیکیشن‌های گوگل مپ و ترجمه را باهم ترکیب می‌کند.
تبلیغات

گوگل آماده می‌شود تا با ترکیب اپلیکیشن‌های ترجمه و گوگل مپ، اپلیکیشنی برای کمک به مسافرانی که از کشور خود خارج می‌شوند، تهیه کند. با تغییرات جدیدی که گوگل در حال کار رو آن‌ها است، زمانی‌که کاربر در گوگل مپ روی موقعیتی مکانی کلیک می‌کند، علاوه بر اطلاعات ضروری شامل تصاویر و نظرات سایر کاربران درباره‌ی مکان مورد نظر، نمادی شبیه به اسپیکر هم ظاهر می‌شود که با کلیک روی آن می‌تواند نحوه‌ی تلفظ نام مکان مورد نظرش را هم بشنود.

با تغییرات جدید گوگل مپ، این اپلیکیشن بلافاصله بعد از تغییر موقعیت مکانی کاربر به مکانی که زبان محلی آن با زبان محلی کاربر متفاوت باشد، فعال خواهد شد.

بعد از تغییرات جدید، همچنین لینکی به اپلیکیشن اصلی ترجمه‌ی گوگل هم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتواند بدون نیاز به جست‌وجوی زیاد، مکالمه‌های موردنظرش به زبان جدید را انجام دهد. قرار است این اپلیکیشن جدید برای نسخته‌های اندروید و IOS در هفته‌های پیش رو عرضه شود. این اپلیکیشن در قدم اول از ۵۰ زبان پشتیبانی ‌می‌کند. انتظار می‌رود این تعداد به‌زودی افزایش داشته باشد.

اپلیکیشن مذکور همچنین آدرس را هم برای کاربران بازخوانی می‌کند. این قابلیت می‌تواند برای ارتباط برقرار کردن با رانندگان تاکسی‌ها بدون مشکل‌های متداول کمک بسیار زیادی به کاربران کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات