فعالیت بین شهری ۱۱ تاکسی اینترنتی ممنوع است

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نامه‌ای به معاون دادستان کل کشور اسامی ۱۱ تاکسی اینترنتی غیرمجاز برای فعالیت در حوزه‌ی بین شهری را اعلام کرد.
تبلیغات

عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نامه‌ای خطاب به معاون سابق قضایی دادستان کل کشور اسامی ۱۱ سایت و اپلیکیشن غیرمجاز حمل مسافر بین شهری از جمله اسنپ، تپسی، ماکسیم، تاچ‌سی، تاکسی‌ مکث، دیتا، تاکسی‌های بی‌سیم تیراژه، ترمینال مجازی، کاروانرو، می‌بریم و هامون سفر در استان‌های مختلف را اعلام کرده است.

ممنوعیت فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در بخش حمل مسافر بین شهری موضوع جدیدی نیست و پیش از این داوود کشاورزیان، معاون وزیر سابق راه‌وشهرسازی در تاریخ ۸ مرداد ماه سال ۹۶ اعلام کرد فعالیت اسنپ در حوزه‌ی حمل مسافر بین شهری ممنوع است و تنها تاکسی‌هایی با پلاک «ع» که مجوز از سازمان راهداری دارند، می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند.

پیرو نامه‌ی اخیر که در خرداد امسال به معاون سابق قضایی دادستان ارجاع شده بود، احمد فاضلیان، معاون جدید قضایی دادستانی کل کشور نیز در نامه‌ای در شهریور امسال به دادستان عمومی و انقلاب تهران اسامی تاکسی‌های اینترنتی مورد نظر سازمان راهداری را به دادستان تهران ارائه داده است تا اقدامات قانونی لازم در خصوص اپلیکیشن های مورد نظر انجام شود.

ممنوعیت فعالیت بین شهری تاکسی اینترنتی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات