امکان ثبت نام اینترنتی سفیران در تپ‌سی فراهم شد

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
متقاضیان کار در تپ‌سی می‌توانند، به‌صورت آنلاین ثبت‌نام و پس از طی مراحل تأیید صلاحیت توسط پلیس به‌عنوان سفیر این شرکت شروع به کار کنند.
تبلیغات

تپ‌سی به‌تازگی امکان ثبت‌نام آنلاین رانندگان را علاوه بر امکان ثبت‌نام حضوری اجرایی کرده است. در فرایند ثبت‌نام آنلاین، تمامی مدارک لازم در سامانه بارگذاری شده و برای احراز هویت راننده‌ها از عملیات تطبیق چهره استفاده می‌شود. به‌گفته‌ی روابط عمومی تپسی در آینده نزدیک، ورود به اپلیکیشن سفیران نیز از طریق تشخیص چهره انجام شود. 

پس از ثبت‌نام، اطلاعات متقاضیان به‌صورت آنلاین توسط پلیس بررسی و در صورت تأیید صلاحیت آن‌ها، مراحل بعدی برای جذب سفیران جدید تپ‌سی انجام می‌شود. سامانه ثبت‌نام آنلاین تپ‌سی در ماه‌های اخیر راه‌اندازی شده است، قابلیت اتصال به درگاه‌های احراز هویت دولت را نیز دارد و به محض فعال شدن این سامانه‌ها، می‌تواند به آن‌ها متصل شود.

در حال حاضر متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌ نام راننده اینترنتی تپسی، به‌صورت غیرحضوری مدارک خود را بارگذاری و به منظور احراز هویت، در یک ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای خود را معرفی کنند

قابلیت ثبت‌نام آنلاین تپ‌سی، به‌خصوص برای افرادی که شغل دیگری دارند و مایل هستند با استفاده از قابلیت «مقصد دلخواه» در مسیر روزانه خود، به‌عنوان سفیر تپ‌سی فعالیت پاره‌وقت داشته باشند، بسیار مناسب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات