جیپ گرند چروکی با قدرت ۸۰۰ اسب‌بخار معرفی شد

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تیونر B&B نسخه‌ای از جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک را معرفی کرده که ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و می‌تواند لامبورگینی اوروس را به حاشیه براند.
تبلیغات

شرکت بی‌اند‌بی اتومبیل تکنیک (B&B Automobiletechnik) از کیت ارتقای جدید خود برای جیپ گرند چروکی Trackhawk رونمایی کرد که قدرت این شاسی‌بلند آمریکایی را به‌طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. کیت تیونینگ Stage 2 این تیونر آلمانی که ۴ هزار و ۳۹۳ دلار قیمت دارد، می‌تواند قدرت و گشتاور جیپ ترک‌هاوک را از ۷۰۷ اسب‌بخار و ۸۷۵ نیوتن‌متر به ۷۸۹ اسب‌بخار (۸۰۰ PS) و ۹۸۵ نیوتن‌متر افزایش دهد. 

b&b jeep grand cherokee

نسخه‌ی استاندارد جیپ برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر رساعت تنها به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند به حداکثرسرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. پس از ارتقای B&B، این اعداد به ۳.۴ ثانیه و ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسند. روی کاغذ، تا اینجای کار جیپ ترک‌هاوک B&B می‌تواند لامبورگینی اوروس را با اختلاف ۲ دهم ثانیه در سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت شکست دهد اما در نهایت سرعت، لامبورگینی همچنان با سرعت ۳۰۵ کیلومتربرساعت برتری خود را حفظ خواهد کرد. 

b&b jeep grand cherokee
b&b jeep grand cherokee
b&b jeep grand cherokee
b&b jeep grand cherokee
b&b jeep grand cherokee

B&B بسته ارتقای Stage 1 را به قیمت ۱۶۶۶ دلار عرضه می‌کند که قدرت خودرو را به ۷۴۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۹۰۰ نیوتن‌متر می‌رساند. تیونر B&B تعدادی قطعه را به‌صورت جداگانه به مشتریان خود عرضه می‌کند. این بخش‌ها شامل سیستم اگزوز اسپرت از جنس فولاد ضد زنگ به قیمت ۶ هزار و ۶۱۷ دلار، فنرهای اسپرت ۸۸۷ دلاری که ارتفاع خودرو را ۵۰ میلی‌متر کاهش می‌دهند و رینگ‌های ۲۲ اینچی هستند. 

این تیونر همچنین در فکر تولید نسخه‌ای دیگر از جیپ گرند چروکی مانند SRT است که با نصب کیت اگزوز ۶ هزار و ۱۱۱ دلاری روی پیشرانه‌ی ۳ لیتری V6 دیزلی CRD قدرت این پیشرانه را به ۳۴۵ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۶۸۰ نیوتن‌متر می‌رساند. این بسته تقویتی با قیمت ۲ هزار و ۱۶۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات