عرضه نسخه پایدار EMUI 10 برپایه اندروید 10 برای پی 30 و پی 30 پرو هواوی

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌داران دارای رام چین خانواده‌ی پی هواوی، یعنی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، هم‌اکنون در حال دریافت نسخه‌ی پایدار EMUI 10 برپایه‌ی اندروید ۱۰ هستند.
تبلیغات

اوایل ماه جاری، هواوی فهرست جدیدی از گوشی‌های این شرکت را اعلام کرد که به‌روزرسانی پایدار EMUI 10 را دریافت می‌کنند. در این فهرست، تعدادی از پرچم‌داران هواوی قرار است تا پایان ماه جاری میلادی به‌روزرسانی شوند و پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو در صدر این فهرست قرار دارند. هواوی به قول خود عمل کرده است؛ زیرا دو گوشی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو هم‌اکنون در حال دریافت به‌روزرسانی هستند. این نسخه فقط در چین عرضه‌ شده و هر دو نسخه‌ی بتا و عادی آن دردسترس است.

شایان ذکر است با به‌روزرسانی نسخه‌ی عادی رابط کاربری از 9.1.0.26 به نسخه‌ی 10.0.0.166 و نسخه‌ی بتا از 10.0.0.159 به 10.0.0.166 تغییر می‌کند. حجم به‌روزرسانی نسخه‌ی بتا یک گیگابایت و حجم به‌روزرسانی نسخه‌ی عادی پنج گیگابایت است.

emui 10 برای پی 30

مدل‌های جهانی گوشی‌های هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو هنوز به‌روزرسانی پایدار EMUI 10 را دریافت نکرده‌اند؛ اگرچه انتظار می‌رود به‌زودی برای آن‌ها نیز منتشر شود. برای اطمینان از دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید در برنامه‌ی HiCare به مسیر App >> Services >> Update مراجعه کنید.

emui 10 برای پی 30

به‌روزرسانی جدید پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو قابلیت‌های جدیدی ازجمله حالت تیره (Dark Mode)، طرح رابط کاربری به سبک مجله، سیستم رنگی Morandi UI و... را به‌ارمغان می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات