آغاز طرح «فصل طلایی تعویض روغن» در باشگاه رانندگان اسنپ

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ با همکاری شرکت موتوسل، شرایط تعویض روغن با قیمت مقرون‌به‌صرفه را برای تمامی رانندگان ناوگان خود فراهم کرده است.
تبلیغات

رانندگان اسنپ می‌توانند در یکی از بزرگ‌ترین کمپین‌های باشگاه رانندگان این سامانه، روغن موتور خود را با قیمت مناسب بخرند. در طرح «فصل طلایی تعویض روغن» قراردادی با شرکت موتوسل منعقد شده است که رانندگان اسنپ بتوانند با استفاده از تخفیف ۵۰ هزار تومانی، روغن موتور خود را ارزان‌تر بخرند و از خدمات تعویض رایگان روغن در نمایندگی‌های مجاز استفاده کنند. در این طرح که از ۱۸ آبان آغاز شده و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت، علاوه‌بر تخفیف خرید روغن موتور، صدها میلیون جوایز نقدی و غیرنقدی و تخفیف‌های ویژه‌‌ی دیگر رانندگان اسنپ در نظر گرفته شده است.

خبر دیگر برای رانندگان اسنپ جایزه‌ی ویژه‌ی ضدیخ رایگان به هزار خریدار اول و فیلتر هوای رایگان به سه‌هزار خریدار بعدی این طرح اختصاص دارد؛ بنابراین، اگر می‌خواهید علاوه‌بر تخفیف روغن موتور از مزایای دیگر این طرح استفاده کنید، زمان را از دست ندهید و در روزهای ابتدایی به طرح بپیوندید. همچنین در طول مدت اجرای این طرح، هر روز دو جایزه‌ی یک‌میلیون‌تومانی به دو خریدار تعلق خواهد گرفت.

طرح «فصل طلایی تعویض روغن» در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، مشهد، شیراز، اهواز، آبادان، خرم‌آباد، رشت، بندرانزلی، مازندران، گلستان و تبریز اجرایی خواهد شد و تمام رانندگان اسنپ می‌توانند از آن استفاده کنند.

نحوه‌ی پیوستن به طرح

سایت موتوسل

برای استفاده از این طرح، رانندگان اسنپ باید با استفاده از شماره‌تلفن اسنپی خود در وب‌سایت موتوسل به آدرس www.motoselplus.com وارد شوند. بعد از ورود به وب‌سایت برای هر راننده‌ی اسنپ، اعتبار ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند محصولات وب‌سایت را بخرند. همچنین، خریداران این طرح برای تعویض روغن موتور که به‌رایگان انجام می‌شود، یک ماه فرصت دارند. همان‌طور‌که اشاره شد، تمام رانندگان اسنپ می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات