رونمایی مانیتور منحنی ۳۴ اینچی برند مسترتک در ایران

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت بازرگانی توسعه‌ی تجارت صنایع آپادانا که تولیدات خود را با برند مسترتک روانه‌ی بازار می‌کند، این‌بار مانیتور منحنی ۳۴ اینچی جدید خود را رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

 به‌گفته‌ی مسئولان شرکت بازرگانی توسعه‌ی تجارت صنایع آپادانا، مانیتور XG345AQ یک نمایشگر منحنی ۳۴ اینچی است که کمتر از یک ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد. رزولوشن مانیتور جدید برند مسترتک ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و کیفیت تصویر آن 4K است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پنل اولتراواید (Ultra Wide)، نسبت تصویر ۲۱:۹، نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از درگاه‌های USB3 ،HDMI ،Display Port و DVI اشاره کرد.

مستر تک

شرکت توسعه‌ی تجارت صنایع آپادانا یکی از واردکنندگان برندهای ایسوس، لنوو، تیم گروپ، اچ‌پی و اینتل است و متخصصان آن توانسته‌اند اعتماد شرکت ایسوس را در تولید پنج مدل از مانیتور‌های برند ایسوس در ایران جلب کنند. این شرکت باتوجه‌به تجربه‌ی درخشان در تولید سخت‌افزارهای مختلف و مانیتورهای ایسوس می‌تواند تجهیزات تولیدی برند مسترتک را با کیفیتی درخورتوجه و برابر با برندهای خارجی در بازار توزیع کند. ناگفته نماند این واحد تولیدی که تجهیزات سخت‌افزاری کامپیوتری به بازار عرضه می‌کند، می‌تواند تلویزیون، کیس، نمایشگر، منبع تغذیه و رایانه‌های بدون کیس را با برند مسترتک تولید کند.

مستر تک

ماشین‌آلات کارخانه شرکت توسعه‌ی تجارت صنایع آپادانا با بهره‌گیری از آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است و می‌تواند به‌روز‌ترین مدارها و بردها را تولید کند. همچنین، به‌گفته‌ی مدیرعامل شرکت مذکور، این مجموعه تولید صندوق‌های الکترونیکی فروشگاهی را در دستورکار خود دارد.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات