کارت گرافیک XFX Radeon RX 5700 XT THICC III Ultra؛ نماد طراحی جدید XFX

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات کارت‌های گرافیک جدید XFX که به‌تازگی فاش شده‌ است، طراحی جدیدی را به‌خصوص در بخش خنک‌کننده به ارمغان خواهند آورد.
تبلیغات

شرکت XFX مدتی پیش از کارت‌های گرافیک خود رونمایی کرده بود؛ به‌تازگی اطلاعات یک کارت گرافیک جدید با ویژگی‌های جدید و جالب از این شرکت به بیرون درز پیدا کرده است. در این اطلاعات شاهد نسخه‌ی بزرگتری از این کارت گرافیک با سیستم خنک‌کننده‌ی مجهز به سه فن هستیم. یک هیت سینک آلومینیومی متراکم که به نسبت نمونه‌ی پیشین بزرگتر شده است، با کمک لوله‌های انتقال حرارت یا به‌اصطلاح هیت پایپ‌هایی که درون آن‌ها تنیده شده‌اند، گرما را به فن‌ها منتقل می‌کند و حرارت دفع خواهد شد.

کارت گرافیک XFX Radeon RX 5700 XT THICC III Ultra در واقع تمرکز روی مسیری جدید از طراحی را در شرکت XFX نشان می‌دهد. این کارت گرافیک برخلاف مدل قبلی همتای خود، با ابعاد بزرگتری ارائه شده است؛ اما در بخش طراحی ظاهری شاهد همان ظاهر قبلی هستیم.

کارت گرافیک XFX

کارت گرافیک جدید XFX احتمالا ۳ اسلات از مادربرد را اشغال خواهد کرد و از سوی دیگر از طریق دو اسلات ۸ پین نیروی آن تأمین خواهد شد.

کارت گرافیک XFX Radeon RX 5700 XT THICC III Ultra نسبت به نمونه‌ی مرجع AMD تقریبا ۱۰/۳ درصد اورکلاک شده و در فرکانس افزایشی Boost به ۲۰۲۵ مگاهرتز رسیده است. با تمامی تفاسیر، این کارت گرافیک هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است و باید تا زمان رونمایی رسمی از آن و تأیید مشخصات فنی فاش‌شده منتظر ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات