آموزش سوشال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ با ۳ روش از سایت ویرلن

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
معرفی ۳ روش جدید بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی که از آن‌ها خبر ندارید! خلاصه‌ای از ۳ مقاله جذاب آموزش سوشال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ که در سایت ویرلن منتشر شده است.
تبلیغات

اگر شما هم برای بازاریابی محتوا و برندینگ با هدف جذب مخاطبان و افزایش فروش وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی شده‌اید، لازم است همواره به‌روز باشید و از جدیدترین تکنیک‌ها استفاده کنید.

وب سایت ویرلن آخرین اخبار و جدیدترین مقالات آموزشی تخصصی در زمینه‌ی سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را منتشر می‌کند، تا شما با استفاده از دانش و مهارت روز دنیا بتوانید در پیشبرد اهداف بازاریابی و برندینگ عملکرد بهتری داشته باشید و به برتری‌های لازم برای پیشی گرفتن از رقبا دست پیدا کنید.

در این بخش، خلاصه‌ی ۳ مقاله آموزشی جذاب در زمینه سوشال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ که در سایت virlan.com منتشر شده است را آورده‌ایم و از شما دعوت می‌کنیم برای مطالعه محتوای کامل مقالات از طریق هایپرلینک‌های داخل مطلب به این وب‌سایت معتبر مراجعه کنید:

شبکه اجتماعی تیک تاک به پلتفرمی مهم برای بازاریابی تبدیل شده است

این روزها شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) محبوبیت بسیاری میان دیجیتال مارکترها پیدا کرده است و اینفلئونسرها نیز می‌توانند درآمد خوبی از تبلیغات داشته باشند.

شاید تبلیغات در شبکه اجتماعی تیک تاک به اندازه‌ی پلتفرم‌های دیگر پررنگ نباشد، اما بسیاری آن را یکی از پیشتازان جدید در این عرصه می‌دانند. بازاریاب‌های باهوش نیز با استفاده از پتانسیل اینفلوئنسرهای محبوب TikTok، در حال تبلیغ موسیقی و برندهای مختلف هستند.

لیان بیلی (Leanne Bailey)، یکی از همین افراد است که با رسیدن دنبال‌کننده‌های او به ۱ میلیون نفر، تبلیغات را قبول کرده است. بیلی thebaileybakery@ را مدیریت می‌کند؛ کانالی با موضوع آشپزی که به‌دنبال کسب‌وکار واقعی او در ایالت کنتاکی شکل گرفته است. وی در گفت‌وگو با BuzzFeed News گفت:

یک نفر به من گفت که فقط یک اکانت [در این شبکه اجتماعی] بسازم و من هم کاملا تصادفی این کار را انجام دادم. این کار واقعا سریع انجام شد.

بیلی حالا با بیش از ۴ میلیون طرفدار، هفته‌ای یک‌مرتبه ویدیویی تبلیغاتی را به اشتراک می‌گذارد. اگرچه او به جزئیات قراردادش اشاره نکرد، اما می‌گوید یکی از برندهای موسیقی برای استفاده از آهنگی خاص به او پول می‌پردازد و تاکنون با ده‌ها ویدیویی که منتشر کرده، «درآمد جانبی خوبی» را کسب کرده است.

این کار مثل یک سرگرمی است که پول می‌پردازد و واقعا هم جالب است.

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام از طریق فروشگاه آمازون!

آیا به‌دنبال کسب درآمد از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ هستید؟ اگر جواب شما مثبت است پس باید بدانید که هدف بعدی آمازون در دیجیتال مارکتینگ، گسترش اینفلوئنسر مارکتینگ از طریق این پلتفرم است!

ویرلن

برنامه اینفلوئنسر مارکتینگ آمازون در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد

این برنامه، راهی برای کسب درآمد اینفلوئنسرها در آمازون از طریق معرفی محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی است.

آمازون به اینفلوئنسرها یک URL به‌صورت (amazon.com/shop/influencername) اختصاص می‌دهد. این لینک در واقع به یک فروشگاه شخصی در Amazon.com منتهی می‌شود. از این طریق، اینفلوئنسرها می‌توانند کالاهایی را که در آمازون می‌فروشند یا با برند شخصی آن‌ها همسویی دارد، تبلیغ کنند.

داشتن یک فروشگاه اینترنتی به اینفلوئنسرها این امکان را می‌دهد که مستقیماً به آمازون لینک بدهند. این امکان به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی مفید است که امکان درج لینک به‌صورت URL در آن‌ها وجود ندارد. کاری که اینفلوئنسرها در اینستاگرام انجام می‌دهند، واردکردن لینک در کپشن پست‌هایشان است. اما نمی‌توانند میزان بازدید از طریق استوری های اینستاگرام را بررسی کنند.

اینفلوئنسرها برای هر خریدی که در آمازون انجام دهند، هزینه‌ی استانداردی دریافت می‌کنند. این مبلغ، بر حسب نوع محصول متفاوت است.

استراتژی‌ ترکیب سوشال مارکتینگ و سئو سایت برای افزایش ترافیک سایت

سوشال مارکتینگ و سئو دو مفهوم بسیار مهم هستند که با ترکیب آن‌ها می‌توان ترافیک سایت و به تبع آن، فروش محصولات یا خدمات را افزایش داد. با ما همراه باشید تا ۱۵ استراتژی منحصربه‌فرد دیجیتال مارکتینگ را از زبان متخصصان برتر دنیا بیان کنیم.

بسیاری از بازاریاب‌های قدیمی معتقدند، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO) و بازاریابی از طریق رسانه اجتماعی یا سوشال مارکتینگ (social media marketing) یک هدف مشترک را با رویکردی متفاوت دنبال می‌کنند. موضوع کلیدی که نباید آن را فراموش کرد، این است که هدف نهایی هر دو آن‌ها یکسان است: بازاریابی و برندینگ برای افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار. پیش از این موتورهای جست‌وجو کار ایندکس کردن پست‌های شبکه‌های اجتماعی را آغاز کرده‌اند؛ این یعنی می‌توان از اصول SEO برای بهینه کردن محتوای رسانه‌های اجتماعی هم استفاده کرد و مفهوم سئو اینستاگرام هم از همین جریان شکل گرفته است.

داشتن استراتژی مشخص برای ترکیب سئو و سوشال مارکتینگ می‌تواند یک کسب‌وکار را در رسیدن به هدف نهایی آن یاری کند. بعد از آشنایی با مفهوم صدای برند و روش‌های افزایش تاثیرگذاری آن، حالا باز هم سراغ ۱۵ نفر از متخصصان Forbes Agency Council رفته‌ایم تا با استفاده از دانش آن‌ها، تکنیک‌هایی را بیاموزیم که می‌توانند به برگزاری یک کمپین حرفه‌ای به واسطه سئو و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کمک بسزایی کنند.

 در انتها توصیه می‌کنیم برای مطالعه سایر مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو به وب سایت virlan.com مراجعه کنید.

همچنین جالب است بدانید، مقالات آموزشی بسیار خوبی در مورد بازاریابی و تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام و لینکدین در این وب سایت منتشر شده است.

ویرلن
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات