اپلیکیشن همراهی به مناسبت راهپیمایی اربعین منتشر شد

سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به مناسبت اربعین ۹۸ اپلیکیشنی جدید منتشر شده که امکان اعلام وضعیت بدون نیاز به اینترنت را با سایر زائران در ایران و عراق فراهم می‌کند.
تبلیغات

به مناسبت برگزاری پیاده‌روی اربعین اپلیکیشنی با عنوان «همراهی» در اختیار مشترکین قرار گرفته که امکان اعلام وضعیت زائران را به سایرین بدون نیاز به اینترنت فراهم می‌کند. این اپلیکیشن قادر است تا در هر دو کشور ایران و عراق کار کند.

با استفاده از اپلیکیشن همراهی، نه‌تنها می‌توان وضعیت خود را اطلاع‌رسانی کرد، بلکه می‌توان از وضعیت دیگران نیز استعلام گرفت و این فرایند نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی ندارد. به بیان بهتر، می‌توان همراهی را اپلیکیشنی خواند که اصلی‌ترین خدمت آن استعلام وضعیت زائران است؛ اما در کنار این ویژگی، قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن باید به مواردی نظیر نذر قدم، مترجم همراه (عربی به فارسی و فارسی به عربی)، مسیریابی در کنار مشخصات کامل موکب‌ها اشاره کرد.

همراهی در کنار خدمات کاربردی، محتوای مختلفی را نیز در قالب آموزش، فرهنگی در مدیوم‌های ویدئو یا کتاب الکترونیک نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که دسترسی به آن‌ها از طریق اینترنت رایگان میسر است. شاید دسترسی به اخبار و اطلاعات در رابطه با راهپیمایی اربعین و همچنین استعلام وضعیت زائران مهم‌ترین مواردی باشد که می‌توان از طریق اپلیکیشن همراهی به کار برد.

برای دریافت اپلیکیشن همراهی کافی است تا از گوشی خود، کد دستوری ستاره ۱۱۴ مربع را بگیرید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات