اکس تومن؛ خریدوفروش ارزهای دیجیتال راحت‌تر از هر زمان

سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت اکس تومن از سال ۱۳۹۶ و با هدف ارائه‌ی خدمات باکیفیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتالی با بهترین نرخ‌های مبادله شروع فعالیت کرد.
تبلیغات

 با استفاده از سامانه‌ی اکس تومن می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن رمزارزهای برتر دنیا را با کارت بانکی خود بخرید یا دارایی‌های دیجیتال خود را به تومان تبدیل کنید. همچنین، از دیگر ویژگی‌های سامانه‌ی اکس تومن توانایی تبدیل تمامی رمزارزها به یکدیگر در کمترین زمان ممکن است.

خدمات

  • معرفی رمزارزهای برتر دنیا
  • فراهم‌کردن امکان خرید‌و‌فروش رمزارزهای برتر دنیا
  • ارائه‌ی تحلیل و اخبار روز
اکس تومن

معرفی برترین‌های دنیای بلاک‌چین

مجموعه‌ی اکس تومن با راه‌اندازی بخش وبلاگ سعی می‌کند اخبار روز صنعت رمزارز دنیا را به زبان فارسی به کاربران ارائه کند. همچنین، تیم کارشناسان این مجموعه تحلیل‌های فنی مرتبط با روند حرکتی هر رمزارز را در این بخش ارائه می‌کند تا کاربران با اطمینان‌خاطر از بهترین زمان، برای خرید یا فروش اقدام کنند.

خرید‌و‌فروش سریع و آسان

با توجه به نوپابودن صنعت دارایی‌های دیجیتال، ممکن است فرایند خرید یا فروش رمزارزها همانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و... برای کاربران پیچیده به‌نظر برسد. مجموعه‌ی اکس تومن با توجه به این مهم، خرید‌و‌فروش رمزارزها را تنها با چند کلیک مهیا کرده است. اگر قصد خرید‌و‌فروش دارید، تیم اکس تومن با افتخار آماده‌ی ارائه‌ی بهترین خدمات در این زمینه است.

اکس تومن

راه‌های ارتباطی با مجموعه‌ی اکس تومن:

نشانی وب‌سایت: www.extoman.com

شماره‌تماس: ۳۲۶۵۴۴۲۸-۰۳۱

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات