با اپلیکیشن سیگنال، بازار بورس و سرمایه در دستان شما است

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سیگنال با حضور در بسترهای وب و اپلیکیشن، امکان دسترسی سریع و آسان به تمامی اطلاعات موردنیاز بازارهای بورس و سرمایه را فراهم می‌کند.‌
تبلیغات

دسته‌بندی‌های بازارهای مالی در وب‌سایت و اپلیکیشن سیگنال شما را قادر خواهد کرد متناسب با بازار مالی دلخواه، در یک نگاه کلی تمامی اطلاعات شامل قیمت‌های به‌روز و اخبار و آموزش‌های لازم آن بازار را به‌دست آورید و از پربازدیدترین اخبار و هشتگ‌های داغ مالی مطلع شوید.‌‌

حالا وقت آن رسیده تا کمی به این جمله فکر کنید:

اگر یاد نگیرید در زمانی‌که خواب هستید پول دربیاورید، باید تا آخر عمر خود کار کنید.

بله، درست خواندید در خواب. این جمله را وارن بافت، یکی از مشهورترین چهره‌های دنیای سرمایه‌گذاری و سومین فرد ثروتمند جهان، گفته است.

اما چگونه؟ برای به‌دست‌آوردن پول در خواب، باید سرمایه‌گذاری کنید. در این میان، افرادی هستند که به سرمایه‌گذار موفق تبدیل می‌شوند و افرادی هم نه. فکر می‌کنید دسته اول از چه اصولی برای تبدیل به سرمایه گذار موفق استفاده کردند که سایرین از آن مطلع نیستند؟

شاید این سؤال وقتی فردی ثروتمند را می‌بینید یا از کنار خودرویی گران‌قیمت رد می‌شوید، از ذهن شما هم گذشته باشد. مگر یک نفر چقدر می‌تواند کار کند که به این ثروت رسیده باشد؟ جواب همه این سؤالات این است که افراد ثروتمند با سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف، همیشه سرمایه‌شان در حال گردش است و همین باعث افزایش دارایی‌های آن‌ها می‌شود. درادامه، قصد داریم پلی برای ورود شما به بازار سرمایه بسازیم.

گام اول: نیازمند دنبال‌کردن علاقه هستید

اولین و مهم‌ترین قدم برای انجام کار یا حتی پیداکردن بازاری برای سرمایه‌گذاری این است که آن را دوست داشته باشید. اگر به کاری علاقه نداشته باشید، نمی‌توانید از تمام قابلیت خود برای انجام آن کار استفاده کنید و حتی با اولین مشکلی که پیش بیاید، کم می‌آورید و جا می‌زنید. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذار موفقی باشید، باید بازار مالی دلخواه خود را پیدا کنید؛ بازاری که شما را به‌وجد آورد و از تحلیل اطلاعات آن لذت ببرید.

گام دوم: آموزش، آموزش، آموزش

علاقه به‌تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت ما شود. وارن بافت درباره اهمیت آموزش می‌گوید: «اگر کسب‌و‌کاری را بلد نیستید، در آن سرمایه‌گذاری نکنید». بعضی‌ها سرمایه‌گذاری را بازی می‌بینند یا فکر می‌کنند با بخت‌واقبال می‌‌توان در آن موفق شد؛ ولی بیایید روراست باشیم: تا وقتی به بازار دلخواه خود مسلط نشوید، امکان موفق‌شدن وجود ندارد. این نکته خیلی مهم است که سراغ هرکسی نروید که خودش را مطلع می‌داند و وقت و هزینه خودتان را هدر ندهید. برای موفق‌شدن باید تلاش کنید و از راه آموزشی معتبری استفاده کنید تا حرفه‌ای شوید.

گام سوم: نیازمند دسترسی به اطلاعات دقیق و به‌­روز و معتبر هستید

برای خرید‌و‌فروش مطمئن در بازارهای سرمایه به داشتن اطلاعات دقیقی از قیمت‌های به‌روز و لحظه‌ای آن بازار نیاز دارید. تصور کنید به‌­اشتباه سهمی را به قیمت روی تابلو ۸۰۰تومان خریدید؛ اما بعد از خرید متوجه شدید قیمت روی تابلو برای این سهم ۵۰۰ تومان است. این ضرر در ده‌هزار سهم مبلغی برابر با سه‌میلیون تومان می‌شود.

گام چهارم: نیازمند داشتن نگاه کلی از بازارهای مالی هستید

شما برای سرمایه‌گذاری موفق نیاز دارید علاوه‌بر تسلط بر بازار مالی دلخواهتان، از سایر بازارهای مالی نیز مطلع باشید. بدین‌منظور، برای اطلاع از بازارهای مختلف به بسترهای متفاوتی احتیاج دارید و زمان زیادی از دست خواهید داد و می‌دانید که زمان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه است.

گام پنجم: نیازمند دریافت اخبار لحظه‌ای مرتبط هستید

یکی از ابعاد بازار سرمایه‌گذاری خبر است. پیگیری اخبار نقش مهمی در تشخیص صعودی یا نزولی شدن قیمت‌ها در بازار سرمایه دارد. نمی‌شود هم بخواهیم سرمایه‌گذاری دقیقی کنیم و هم اخبار آن بازار را دنبال نکنیم یا به آن بی‌توجه باشیم. برای سرمایه‌گذاری موفق و جلوگیری از ضررهای غافل‌گیرکننده، باید اخبار لحظه‌ای آن بازار را از منبعی معتبر دریافت کنید. شک دارید؟ اخبار ترامپ و تأثیر آن روی قیمت‌های ارز را بررسی کنید. پیشنهاد می‌شود از اپلیکیشن سیگنال کمک بگیرید.

مجموعه‌ای از متخصصان بازار سرمایه گرد هم آمده‌اند تا بتوانند ابزاری برای موفق‌شدن شما در دنیای سرمایه‌گذاری و پاسخ‌گویی جامع به تمامی نیازهای این مسیر جذاب طراحی و تولید کنند. خروجی این تیم بزرگ و کارآزموده، اپلیکیشن مالی سیگنال است.

برای نصب اپلیکیشن سیگنال از کافه بازار می‌توانید از طریق لینک زیر وارد شوید.

لینک دانلود

سیگنال

با اپلیکیشن سیگنال، بازار بورس و سرمایه در دستانِ شما است.

سیگنال تمامی نیازهای اطلاعاتی شما در بازار بورس، ارز، طلا و سکه، ارز دیجیتال، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و وام‌های بانکی را با استفاده از معتبرترین و به‌­روزترین منابع اطلاعاتی در قالب اپلیکیشن مالیِ کاربرپسند برطرف می‌کند.

ویژگی‌های اپلیکیشن سیگنال

  • دسترسی هم‌زمان به اطلاعات و اخبار بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، وام‌های بانکی، اوراق بدهی، طلا، ارز، ارز دیجیتال و کالاهای اولیه
  • رصدکردن لحظه‌ای بازارها
  • دسترسی به تازه‌ترین اخبار و مقالات بازارهای مالی
  • دسترسی به انواع ماشین‌حساب‌های کاربردی در محاسبات بانکی، طلا، ارز و اوراق بدهی
  • دسترسی به آموزش های تمامی بازارهای مالی

تیم سیگنال با بررسی مداوم نیازها و دغدغه‌های مخاطبان حوزه‌ی مالی، پاسخ‌گوی تمامی اطلاعات به‌روز موردنیاز شما خواهد بود. امید است حاصل تلاش تیم جوان و پرتلاش سیگنال، بتواند شما را متناسب با بودجه‌تان به سرمایه‌گذار موفق تبدیل کند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات