جشنواره فروش پاییزه موتورسیکلت‌های بنللی آغاز شد

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آمارها از میانگینِ ۱۵ تا ۳۵ دقیقه‌ زمان صرف‌شده در روز به‌منظور پیداکردن جای پارک مناسب برای ۵۰۰ هزار خودرو خبر می‌دهند. پس بی‌راه نیست که «جای پارک» دغدغه همیشگی ما باشد.
تبلیغات

حتما می‌دانید با هر نیم‌ساعت زمان برای یافتن جای پارک، حداقل ۲۲۵ هزار لیتر بنزین به‌هدر می‌رود که درمجموع به عدد ۴ تا ۵ میلیون لیتر هدررفت سوخت کشور می‌رسد. ماندن در ترافیک و ازدست‌دادن ۱۰ درصد از زمان روزانه نیز ما را از بسیاری فعالیت‌هایمان عقب می‌اندازد. برای کاهش هزینه‌ها و داشتن زمان بیشتر، موتورسیکلت‌ها همواره در کلان‌شهرهای شلوغی مثل تهران گزینه‌ی مناسبی بوده‌اند؛ خصوصا امروز که نسل جدید موتورسیکلت‌ها با طراحی‌های زیبا عرضه می‌شوند.

جشنواره فروش مهرماه نیکران موتور پاسارگاد با شرایط ویژه، مناسب افرادی‌ است که قصد دارند موتورسیکلت بخرند. در فروش مهرماه بنللی، خریداران علاوه‌بر برخورداری از شرایط نقد و اقساط و تخفیف‌های ویژه، با توجه به مدل موتورسیکلتی که انتخاب می‌کنند، دو تا سه هدیه شامل لوازم جانبی موتورسیکلت دریافت می‌کنند.

بنللی کافه نرو ۱۵۰ (COFFENERO150)، ستا ۱۲۵ (SETA125) و تی‌ان‌تی ۱۵ (TNT 15 EFI) ازجمله موتورسیکلت‌های عرضه‌شده در این جشنواره هستند.

 بنللی ستا ۱۲۵ (SETA125 BENELLI)

بنللی ستا ۱۲۵ اولین اسکوتر شهری بنللی‌ است که شرکت نیکران موتور پاسارگاد آن را در سال ۱۳۹۷ وارد ایران کرد. این مدل از اسکوتر مناسب رفت‌وآمد در مسیرهای شهری‌ است. ویژگی‌هایی مانند وزن سبک، طراحی منحصر‌به‌فرد شهری که در اکثر موتورسیکلت‌های ایتالیایی دیده می‌شود و تکنولوژی‌های منطبق با رانندگی در فضای شهر این موتورسیکلت را متمایز کرده است.

طراحی ظاهری این موتورسیکلت یکی از دلایلی است که آن را به اسکوتری محبوب تبدیل کرده است. ستا ۱۲۵ در‌ عین‌ اینکه تداعی‌کننده موتورسیکلتی قدیمی است، ویژگی‌های پیشرفته ظاهری و فنی اسکوتر مدرن را نیز دارد. قیمت این مدل از بنللی ۲۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است که با توجه به طراحی زیبا و امکانات خوب و پشتیبانی از استاندارد یورو ۴ سازمان استاندارد روز اتحادیه‌ی اروپا برای موتورسیکلت‌ها قیمت مناسبی است.

در جدول زیر، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های SETA125 BENELLI را خواهید دید:

حجم موتور

۱۲۵ سی‌سی

نوع موتور

تک‌سیلندر/ چهارزمانه/ دو سوپاپ

حداکثر قدرت

۶ کیلووات در ۷۵۰۰ دوربردقیقه

جعبه‌دنده

CVT

نوع کلاچ

خودکار

سیستم احتراق و استارتر

الکترونیکی

سیستم روشنایی

مجهز به DayLight

موتورسیکلت بنللی کافه نرو ۱۵۰ (COFFENERO150)

بنللی کافه نرو موتوری متفاوت در دنیای اسکوترها است. این موتورسیکلت در عین ساده و شیک بودن، با امکانات پیشرفته‌ای همچون مصرف کم سوخت و عملکرد بهینه‌شده‌ی سیستم ترمز عرضه می‌شود.

نیکران موتور

قیمت مناسب کافه نرو ۱۵۰ (۲۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال) درکنار ویژگی‌های درخورتوجه‌اش، این موتورسیکلت را به انتخابی مناسب برای کسانی‌ تبدیل کرده است که به‌دنبال اسکوتر شهریِ سبک با رانندگی آسان و راحتی بسیار هستند.

برخی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های کافه نرو ۱۵۰ عبارت‌اند از:

حجم موتور

۱۴۹ سی‌سی

نوع موتور

تک‌سیلندر/ چهارزمانه/ دو سوپاپ

حداکثر قدرت

۹.۸ کیلووات در ۷۵۰۰ دوربردقیقه

سیستم سوخت

EFI

استارتر

الکترونیکی

سیستم کمک فنر جلو و عقب

تلسکوپی

نوع کلاچ

خودکار

ظرفیت باک بنزین

۷ بنزین

 بنللی تی‌ان‌تی ۱۵ (TNT 15 EFI)

بنللی تی‌ان‌تی ۱۵ را بهترین گزینه برای موتورسوارانی می‌دانند که تازه موتورسوار شده‌اند. قدرت مناسب و طراحی اطمینان‌بخش این موتور یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان موتورسیکلت‌ها است. هرکس که برای اولین‌بار سوار این مدل از موتورسیکلت بنللی شود، متوجه ویژگی‌های ظاهریِ مطمئن و درعین‌حال دوست‌داشتنی‌‌اش همچون شاسی بسیار محکم و مدیریت آسان رانندگی و بدنه موزون و راحت آن خواهد شد.

نیکران موتور

کیفیت چشمگیر تعلیق بنللی تی‌ان‌تی ۱۵ از همان ابتدا کیفیت موتورسیکلتی ایتالیایی را به رُخ‌ خواهد کشید. البته تنها طراحی ظاهری و راحتی این مدل از بنللی نیست که آن‌ را در دسته موتورهای محبوب شرکت نیکران پاسارگاد قرار داده‌ است و از ویژگی‌های فنی این موتورسیکلت نیز نباید به‌سادگی عبور کرد.

قیمت ۱۶۷ میلیون ریالی این موتورسیکلت برای سوارکاران تازه‌کار و کسانی‌ مناسب است که به‌دنبال موتورسیکلتی پیشرفته و در‌عین‌حال نسبتا ارزان می‌گردند.

در جدول زیر، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این موتورسیکلت را می‌بینید:

حجم موتور

۱۴۸ سی‌سی

نوع موتور

تک‌سیلندر/ چهارزمانه/ دو سوپاپ

حداکثر قدرت

۹ کیلووات در ۸۰۰۰ دوربردقیقه

نوع کلاچ

خیس در صفحه روغنی

سیستم سوخت

انژکتور برقی EFI

سیستم احتراق و استارتر

TLI/الکتریکی

ظرفیت باک بنزین

۱۶ لیتر

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی جشنواره‌ی فروش مهرماه موتورسیکلت‌های بنللی می‌توانید به سایت نیکران موتور پاسارگاد مراجعه کنید یا با شماره‌های ۵۵۶۴۲۳۶۳ و ۲۲۶۹۸۰۷۴ – ۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین، می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های بنللی در آدرس‌های زیر حضورا مراجعه کنید:

  •  خیابان اندرزگو، روبه‌روی سانال مال نبش وطن‌پور، پلاک ۱۲.۱
  • خیابان هلال‌احمر، بعد از تقاطع انبار نفت، پلاک ۱۸۸
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات