۵۷ درصد رایانه‌های دارای ویندوز 10 از نسخه 1903 استفاده می‌کنند

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
آمار جدید نشان می‌دهد هم‌اکنون ۵۷ درصد از رایانه‌ی مجهز به ویندوز ۱۰ مایکروسافت از نسخه‌ی ۱۹۰۳ این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.
تبلیغات

جدیدترین گزارش مؤسسه‌ی تحقیقاتی AdDuplex نشان می‌دهد میزان استفاده‌ی رایانه‌ها از نسخه‌ی ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰ مایکروسافت با رشدی ۱۱ درصدی مواجه شده و به ۵۷ درصد رسیده است. این آمار در‌مقایسه‌با دیگر نسخه‌های ویندوز ۱۰ به‌دست‌ آمده و افزون‌بر‌این، براساس نظرسنجی انجام‌شده بین کاربران ۹۰ هزار رایانه‌ی ویندوزی ثبت شده است.

AdDuplex در‌این‌زمینه می‌گوید:

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۱۰ نسخه‌ی ۱۸۰۳ کم‌کم به روزهای آخرش نزدیک می‌شود و به‌خوبی می‌توانیم ببینیم این موضوع چگونه توانسته است بر سرعت به‌روزرسانی رایانه‌‌های دارای ۱۸۰۳ به نسخه‌ی جدید تأثیر مثبت بگذارد.

AdDuplex می‌گوید تقریبا تمامی ۱۱ درصدی که به تعداد کاربران نسخه‌ی ۱۹۰۳ اضافه شده‌اند، پیش‌تر از نسخه‌ی ۱۸۰۳ استفاده می‌کرده‌اند، نه ۱۸۰۹. دلیل این موضوع مشخصا به توقف پشتیبانی از نسخه‌ی ۱۸۰۳ مربوط می‌شود.

آمار نصب نسخه 1903 ویندوز 10

AdDuplex معتقد است این آمار چندان تعجب‌برانگیز به‌حساب نمی‌آید. این مؤسسه می‌گوید:

میزان استفاده از دو نسخه‌ی اخیر ویندوز ۱۰ اتفاقی جدید نیست و درواقع، پیش‌تر شاهد این موضوع بوده‌ایم که نسخه‌های جدید این سیستم‌عامل روی اکثر دستگاه‌های مجهز به آن نصب شوند.

مایکروسافت به‌زودی قصد دارد نسخه‌ی ۱۹۰۹ را نیز منتشر کند؛ ازاین‌رو، احتمال می‌دهیم شمار زیادی از کاربران این نسخه را روی رایانه‌شان نصب کنند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این موضوع چیست؟ شما از کدام نسخه‌ی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات