فروشگاه نیرو کابل؛ نمایندگی انواع سیم و کابل برق ساختمانی و صنعتی

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه نیرو کابل با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در صنعت سیم و کابل و تابلو برق ساختمانی و صنعتی کار خود را در قلب پایتخت، لاله‌زار تهران آغاز کرد.
تبلیغات

گروه فنی و تخصصی نیرو کابل مفتخر است در کنار ارائه خدمات شرکت کلیه محصولات را به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه عرضه کند.

برای دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان قبل از خرید، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های سایت یا به‌ صورت حضوری از فروشگاه اقدام کنید.

محصولات سیم و کابل برق

به‌طور کلی، برای برق رسانی و انتقال انرژی الکتریکی به نقاط مختلف از سیم و کابل استفاده می‌شود که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. ​

همان‌طور که قبلا اشاره شد، سیم‌ها و کابل‌ها اساس و پایه‌ی ساختمان‌سازی محسوب می‌شوند؛ بنابراین باید در خرید کابل و انتخاب این محصولات نهایت دقت را به کار برد و از سیم و کابل‌هایی استفاده کرد که هم هادی خوبی برای جریان برق باشند و هم روکش عایق آن‌ها، به‌گونه‌ای درست از آسیب‌رسیدن به مغزی سیم و کابل جلوگیری کرده؛ همچنین خطرات ناشی از خروج جریان برق از هادی را خنثی کند.

  • هادی چیست: به هر ماده‌ای که جریان الکتریسته را به‌خوبی از خود عبور دهد، رسانا یا همان هادی گفته می‌شود؛ طلا، مس، آلومینیوم و نقره جزء بهترین و پرکاربردترین هادی‌ها محسوب می‌شوند.
  • عایق چیست: به موادی که دارای رسانایی صفر هستند یا به عبارت دیگر، برق را از خود عبور نمی‌دهند عایق گفته می‌شود. انواع روکش‌های پلاستیک، شیشه و چوب جزء بهترین و پرکاربردترین عایق‌های سیم و کابل محسوب می‌شوند.
نیرو کابل

محصولات تابلو برق

تابلو برق یا همان پنل کنترل: محفظه‌ای است که در آن همه سوئیچ‌های برقی واقع شده‌اند. هر یک از مدارها دارای یک اهرم است که می‌توان آن را «روشن» یا «خاموش» کرد. هر قسمت باید برچسب خود را داشته باشد تا شما بتوانید منطقه مورد نظر خانه را شناسایی کنید.

اگر شما در یک خانه قدیمی زندگی می‌کنید، معمولا پنل کنترل خاصی وجود ندارد و تنها از فیوزها برای کنترل برق استفاده می‌شود. امروزه شرکت‌های بیمه برای بیمه آتش‌سوزی وجود پنل کنترل به‌همراه اهرم هدایت را الزامی می‌دانند.

مدار اصلی معمولا دارای اهرمی بزرگتر از بقیه است که برای قطع کل جریان ورودی به خانه استفاده می‌شود. اهرم‌ها یا همان سوییچ‌ها هر کدام دارای قدرت انتقال متفاوتی از نیروی برق هستند، مثلا اهرمی با قدرت انتقال ۱۲۰ ولت برای استفاده از چراغ‌ها و تلویزیون‌ها و غیره کاربرد دارد.

یک سوییچ ۲۴۰ ولتی برای لوازم خانگی بزرگتر با قدرت بیشتر، مانند اجاق گاز یا خشک‌کن الکتریکی طراحی شده است.

نمایندگی برندهای سیم، کابل و تابلو برق

شرکت نیرو کابل نماینده برندهای زیر است:

  • سیم و کابل: خراسان​ افشارنژاد، البرز الکتریک نور، زاگرس، باختر ایرانیان، شیوا امواج، راد افشان سحر
  • تابلو برق: مجموعه تجهزات صنعتی که بنا به کار و درخواست مشتری اسنبل در یک باکس اسمبل می‌شود را تابلو برق می‌گویند

برای دریافت لیست قیمت کابل برق، سیم برق و تابلو برق وهمچنین مشاوه رایگان وارد آدرس www.NiroKabl.com شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات