می نوت 10 شیائومی به صفحه‌نمایش منحنی و زوم ترکیبی ۱۰ برابری مجهز خواهد شد

سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار تصاویر ثبت‌شده با گوشی می نوت ۱۰ با محوریت زوم ۵ و ۱۰ برابری، صفحه‌نمایش انحنادار این گوشی را به رخ رقبای خود کشید.
تبلیغات

شیائومی کارزار تبلیغاتی می CC9 پرو که در سطح جهانی با نام می نوت ۱۰ (‌Mi Note 10) شناخته می‌شود را همچنان ادامه می‌دهد. آخرین تصویر روی صفحه‌نمایش انحنادار این گوشی هوشمند متمرکز شده است. شیائومی تصاویر دوربین با استفاده زوم ۵ برابری اپتیکال و زوم ۱۰ برابر ترکیبی را نیز منتشر کرده است.

شیائومی cc9 پرو

به لطف TENNA، می‌دانیم که این گوشی شیائومی صفحه‌نمایش ۶/۴۷ اینچی OLED منحنی با رزولوشن 1080p+ دارد؛ اما چیزی که فعلا در تمامی این تصاویر رسمی نامشخص به نظر می‌رسد، دوربین سلفی گوشی است. در تصاویر TENNA جزئیات بیشتری مشاهده می‌شود. این تصاویر، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به‌صورت بریدگی قطره‌ای را نشان می‌دهند.

با کمی چرخش به سمت دوربین عقب می‌توان ماژول تله‌فوتو را پشت یک لنز با قابلیت زوم ۵ برابری دید که از زوم ترکیبی ۱۰ برابری نیز پشتیبانی می‌کند. در زیر چند عکس کوچک‌شده را می‌بینید که یک نمای واحد را با بزرگ‌نمایی ۱، ۲، ۵ و ۱۰ برابری نشان می‌دهد.

عکس های دوربین شیائومی cc9 پرو
عکس های دوربین شیائومی cc9 پرو
عکس های دوربین شیائومی cc9 پرو
عکس های دوربین شیائومی cc9 پرو

در ویدئوی زیر قابلیت‌های زوم گوشی شیائومی می نوت ۱۰ را مشاهده می‌کنید:

پوسترهای تبلیغاتی زیر، زمان رونمایی گوشی را در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) در ساعت ۱۴ به وقت پکن نشان می‌دهند.

در کمال تعجب باید عنوان کنیم که این گوشی دارای یک جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری در زیر دستگاه است. حتی TENNA عنوان می‌کند که گوشی شیائومی می نوت ۱۰ دارای یک گیرنده‌ی رادیویی FM و دیگر قابلیت‌های از دور خارج‌شده‌ای مانند حسگر مادون قرمز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات