اجاره و خرید آپارتمان در میرداماد با املاک دلتا؛ تلاقی کسب‌و‌کارها با محلات مسکونی

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر قصد دارید در میرداماد آپارتمان بخرید یا اجاره کنید، می‌توانید از مشاوران املاک دلتا برای جست‌وجوی ملک دلخواهتان کمک بگیرید.
تبلیغات

میرداماد نام خیابانی در شمال شهر تهران است. اگر در پی خرید یا اجاره‌‌ی آپارتمان در تهران هستید و مهم‌ترین دغدغه‌ی شما دسترسی سریع به نقاط مختلف تهران است، میرداماد به‌دلیل مرکزیت و دسترسی آسان به تمام نقاط تهران یکی از بهترین مناطق برای سکونت و استقرار کسب‌‌وکار محسوب می‌شود. 

میرداماد خیابانی واقع در نزدیکی میدان ونک است. با‌توجه‌به اینکه میدان ونک و به‌تبع آن خیابان میرداماد در شمال مرکزی شهر تهران واقع شده است، یکی از بهترین نقاط برای اجاره یا خرید خانه به‌شمار می‌رود. موقعیت مناسب این خیابان فقط به‌دلیل نزدیکی به میدان ونک نیست؛ بلکه میرداماد از غرب به خیابان ولی‌عصر (عج) و از شرق به خیابان دکترشریعتی منتهی می‌شود و بهره‌گیری از تقاطع غیرهمسطح با بزرگراه مدرس و بلوار نلسون ماندلا باعث شده این خیابان علاوه‌بر دسترسی بی‌نظیر، موقعیت مکانی کم‌نظیری نیز داشته باشد.

ترکیب حضور کسب‌وکارها در خیابان میرداماد درکنار محله‌هایی دنج برای سکونت باعث شده تا برای افرادی که به‌دنبال خرید یا اجاره‌ی آپارتمان هستند، خرید آپارتمان در میرداماد گزینه‌ی مناسبی باشد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این خیابان، تجمع بسیاری از بانک‌ها، مؤسسه‌های پولی و مالی و صرافی‌ها در آن است؛ به‌طوری‌که ساختمان شناخته‌شده‌ی بانک مرکزی نیز در میرداماد واقع شده؛ از‌این‌رو، حضور ساختمان مرکزی اغلب بانک‌ها در این خیابان را شاهد هستیم. همچنین، داشتن تقاطع با خیابان نلسون ماندلا باعث شده تا بسیاری از کسب‌وکارها در میرداماد حاضر باشند؛ به‌گونه‌ای که علاوه‌بر بانک‌ها، می‌توان شماری از کسب‌وکارهای نام‌آشنا را نیز ازجمله ساکنان این خیابان خواند.

درکنار بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی و کسب‌وکارها، در ضلع شرقی میرداماد در محل تلاقی با دکترشریعتی، بسیاری از فروشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. به‌جرئت می‌توان گفت، بخشی از تهران با گوشه‌‌گوشه‌ی خیابان میرداماد گره خورده است. شاید تصویر کنید میرداماد فقط محلی برای کسب‌وکارها است؛ اما این‌چنین نیست و با حرکت به‌سمت شرق و عبور از ایستگاه مترو میرداماد که با تعدد فروشگاه‌ها همراه است، می‌توان محله‌هایی نظیر ظفر را نام برد که از بهترین مکان‌ها برای سکونت محسوب می‌شود.

درمجموع، می‌توان گفت، خرید یا اجاره آپارتمان در میرداماد یکی از بهترین گزینه‌های هر فردی است که به‌دنبال ملک می‌گردد؛ چراکه این خیابان برای داشتن دفتر کار یا مطب یا آپارتمان به‌منظور سکونت از انتخاب‌های هوشمندانه به‌شمار می‌رود. مشاوران املاک دلتا با داشتن شعبه‌ای در خیابان جردن می‌توانند به متقاضیان برای یافتن ملک مدنظر کمک کنند.

مجله دلتا

اگر صرفا قصد خرید خانه ندارید، به مجله دلتا سر بزنید

دلتا با سابقه‌ی فعالیت ۴۰ ساله درزمینه‌ی املاک، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه‌ی آنلاین آغاز کرده است. املاک دلتا در‌حال‌حاضر پلتفرمی تخصصی در حوزه‌ی نمایش و واردکردن آگهی املاک دارد که روزانه میزبان بیش از صدها آگهی درزمینه‌ی خرید یا اجاره‌ی آپارتمان است که کاربران عادی و آژانس‌های املاک همکار دلتا ثبت می‌کنند. املاک دلتا درکنار فراهم‌آوردن پلتفرمی برای ثبت آگهی ملکی، با انتشار مجله‌ی دلتا، اخبار و تحلیل وضعیت حوزه‌ی املاک و مستغلات را نیز ارائه می‌دهد.

وب‌سایت دلتا علاوه‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملک است، به‌عنوان مجله‌ خبری و تحلیلی ایفای نقش می‌کند. در این وب‌سایت، می‌توان درکنار اخبار و گزارش در حوزه‌ی مسکن و املاک، اطلاعات کاربردی در حوزه‌هایی نظیر معماری و دکوراسیون منزل و نکات حقوقی ملکی و هزاران حوزه‌ی دیگر را نیز مشاهده کرد.

مجله دلتا

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

به‌غیر از خرید یا اجاره‌ی خانه یا آپارتمان در میرداماد و دیگر مناطق و شهرها، می‌توانید مجله‌‌ی دلتا را بخوانید که درباره‌ی مسائل حقوقی، سلامتی، دکوراسیون منزل، گردشگری، آشپزی و دیگر حوزه‌ها مطالب ارزشمندی دارد. همچنین، می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در میرداماد

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را از رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌‌ی خدمات مشاوره‌ای تلفنی است. کاربران برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود به‌دست آورند، می‌توانند به‌صورت رایگان با برقراری تماس با شماره‌ی ۰۲۱۸۶۸۶، از کارشناسان آژانس املاک دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

دلتا نه‌تنها درزمینه‌ی انتخاب خانه یا آپارتمان، بلکه در موارد حقوقی نیز مشاورانی دارد که به‌رایگان به کاربران این سرویس اطلاعات ارائه می‌کنند. اهمیت وجود مشاوران حقوقی زمانی پررنگ‌تر می‌شود که امروزه کلاه‌برداری‌های ملکی بیش از هر زمان دیگری، خریداران و فروشندگان را تهدید می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات