دوره آموزش سئو با ضمانت بازگشت وجه

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
ویکی دمی دوره‌ی خصوصی آموزش سئو را به‌صورت تخصصی و با ضمانت ورود به بازار کار و بازگشت وجه برگزار می‌کند.
تبلیغات

کل جهان با وجود اکتشاف‌ها و خلاقیت‌های بشری، مدام در حال رشد و توسعه است و یکی از این اکتشافات بشری اختراع شبکه‌ی اینترنتی محسوب می‌شود. این روزها بسیاری از کاربران برای خریدوفروش لوازم ضروری یا خدمات درخواستی، تنها با استفاده از جست‌وجو در اینترنت به هدف خود دست پیدا می‌کنند. آیا تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید چطور کسب‌و‌کار آنلاین خود را برای مشتریان بالقوه آماده کنید و تنها این نوع مشتریان از شما خدمات دریافت کنند؟ تنها روشی که می‌توان مخاطبان را به مشتریان بالقوه تبدیل کرد، استفاده و پیاده‌سازی تکنولوژی جدیدی به‌نام سئو است. سئو یکی دیگر از کشفیات بشری است که توانسته مانند ویروسی در کل جهان رواج پیدا کند و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ضروریات برای ایجاد یک کسب‌و‌کار آنلاین تبدیل شود. به‌نظر شما سئو چیست و با خدمات سئو چطور می‌توان یک وب سایت را بهینه نمود؟

در آموزش سئو ویکی دمی چه مطالبی یاد داده می‌شود؟

در آموزش سئو ویکی دمی، اصول کلی سئو از صفر تا صد آموزش داده می‌شود. در این آموزش سعی شده است که تمامی مطالب مرتبط با سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیک‌های کلاه سیاه، کلاه سفید و خاکستری، لینک‌‌سازی داخلی و خارجی، تحقیق کلمات کلیدی، کار با موتورهای جست‌وجو و دیگر موارد به‌صورت واضح و با جزئیات بیان شود. افرادی که با سئو آشنایی ندارند، می‌توانند با آموزش سئو، یک سایت را بهینه کنند و سایت را با کلمات کلیدی آسان در نتایج جست‌وجو قرار دهند. پایه و اساس سئو در همه کشورها یکی است؛ اما همیشه باید خود را به‌روزرسانی کنید؛ چراکه گوگل در مدت زمان‌های نامشخصی، تغییراتی در الگوریتم‌های خود ایجاد می‌کند و راه‌هایی را می‌بندد که به‌نظرش تقلب است. پس همیشه آماده باشید تا مبادا غافل‌گیر شوید.

تیم ویکی دمی با بهره‌گیری از تجربیات چندساله‌ی خود در امر آموزش سئو و ارائه خدمات سئو، از ابتدای کار سئو سایت تا زمانی‌که سایت شما شکوفا شود و به درآمد برسد، با شما همراه خواهد بود.

ویکی دمی

 تدریس خصوصی سئو با ضمانت ورود به بازار کار

ویکی دمی، تنها آکادمی آنلاینی است که به شما ضمانت ورود به بازار کار را بعد از یادگیری سئو می‌دهد. افرادی که جویای کار هستند؛ اما به‌‌دلیل نداشتن تخصص لازم مجبورند در شرکت‌ها کارهای متفرقه انجام دهند، می‌توانند با شرکت در دوره‌ی آموزش خصوصی سئو، به این تخصص دست یابند. افرادی که ایده‌های مختلف برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین دارند، می‌توانند با گذراندن دوره‌ی تدریس خصوصی سئو، شرایط لازم برای راه‌اندازی آن کسب‌و‌کار را تجربه کنند.

در تدریس خصوصی سئو، آزمون‌های مختلفی برای تسلط بر مطالب تدریس‌شده از شما گرفته می‌شود تا با قبولی در این آزمون‌ها، بتوانید سریع‌تر وارد بازار کاری شوید که ویکی دمی برای شما مهیا کرده است. هزینه‌ی تدریس خصوصی سئو ۱۰ میلیون تومان است که درصورت تمایل، می‌توانید با پرکردن فرم مشاوره‌ی سئو یا با شماره‌تلفن ۰۹۱۲۸۹۰۴۲۹۸ با ویکی دمی در ارتباط باشید.

معرفی خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت ویکی دمی

شاید بسیاری از کسب‌و‌کارها بتوانند با مطالعه مقالات و دیدن فیلم‌های آموزشی، سایت خود را بسته به زمانی‌ بهینه کنند که برای یادگیری سئو می‌گذارند؛ اما این نکته را باید بدانند قرارگرفتن در نتایج جست‌وجو کار سختی نیست و تقریبا افرادی که آشنایی نسبی با سئو دارند، می‌توانند سایت را بهینه و در نتایج جست‌وجو قرار دهند. سختی کار زمانی خودش را نشان می‌دهد که بخواهند برای پیشی‌گرفتن از رقبا در صفحه‌ی اول گوگل قرار بگیرند که به‌منظور رسیدن به چنین انتظاری، باید هزینه‌ی گزافی برای آموزش سئو پرداخت کنند.

آکادمی مهارت‌آموزی آنلاین ویکی دمی، ازجمله شرکت‌هایی است که علاوه‌بر آموزش سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ، خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را نیز به کسب‌و‌کارهایی عرضه می‌کند که دانش کمی درباره‌ی سئو دارند. رسالت ویکی دمی آموزش سئو و وردپرس و دیجیتال مارکتینگ ازطریق فیلم و مقاله و پادکست است تا افراد جویای یادگیری و کار بتوانند با خواندن این مقالات و دیدن فیلم‌های آموزشی به‌صورت رایگان و پولی، دانش خود را با هزینه‌ی بسیار ناچیز افزایش دهند.

سایت مهارت‌آموزی ویکی دمی با داشتن تجربه‌ی ۱۰ ساله در امر بهینه‌سازی سایت، از صفر تا صد پروژه‌های سئو را انجام می‌دهد و یکی از مزیت‌های بزرگ آن، ضمانت بازگشت وجه درصورت نرسیدن به نتیجه‌ی دلخواه است.

ویکی دمی

از مهم‌ترین خدمات سئو که ویکی دمی ارائه می‌دهد، عبارت‌اند از:

۱. خرید‌ هاست و دامین

۲. طراحی سایت براساس استانداردهای سئو با درنظرگرفتن نظر مشتریان

۳. پیاده‌سازی استراتژی با نوع کسب‌و‌کار

۴. آماده‌کردن محتوا برای قسمت‌های مختلف سایت مانند ویژگی‌های محصولات، خدمات و…

۵. تألیف محتوا به‌صورت تولید و ترجمه با درنظرگرفتن سئو برای مطالب آموزشی سایت و وبلاگ

۶. تحلیل و بررسی سایت ازنظر رتبه در گوگل، کلمات هدف و…

۷. بررسی رقبا با‌توجه‌به کلمات کلیدی و جایگاه آن‌ها در نتایج گوگل

۸. تحقیق کلمات کلیدی بعد از بررسی سایت رقبا و مشتری

۹. ارائه‌ی خدمات سئو تکنیکال، سئو خارجی و...

۱۰. ارائه‌ی گزارش‌ها سایت به‌صورت ماهانه یا سالانه

۱۱. راه‌اندازی و پیاده‌سازی ابزارهایی چون گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول

۱۲. ساخت سایت مپ (sitemap.xml) و robots.txt

۱۳. انتشار اخبار تبلیغاتی (رپورتاژ) در سایت‌های خبری یا سایت‌هایی که دامنه‌ی بالایی دارند

۱۴. ارائه‌ی پیشنهاد‌ها برای دریافت نتایج بهتر در گوگل

۱۵. به‌روزرسانی سایت با‌توجه‌به تغییرات الگوریتم‌های گوگل

۱۶. بررسی عکس‌ها، فیلم‌ها و…

۱۷. بهینه‌سازی سئو محلی

۱۸. بهینه‌سازی سایت برای موبایل

۱۹. بهینه‌سازی متاتگ‌ها

۲۰. ایجاد صفحات اختصاصی مانند ۴۰۴، درباره‌ی ما و…

قیمت سئو سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ی سئو سایت بسته به جایگاهش در نتایج موتورهای جست‌وجو، سختی کلمات کلیدی هدف، رتبه‌ی کلمات کلیدی در نتایج جست‌وجو، بررسی سایت‌های رقبا و هدف نهایی سایت و دیگر موارد مشخص می‌شود. البته کسب‌و‌کارهایی که از صفر تا صد کار خود را به ویکی دمی می‌سپارند، هزینه‌هایشان متفاوت‌تر است.

چرا باید از بسته‌‌های خدمات سئو استفاده کنید؟

همان‌طورکه می‌دانید، بسیاری از مردم ازطریق جست‌وجو در موتورهای مختلف می‌توانند کسب‌وکارهای گوناگون، تخصص‌ها، اطلاعات مختلف و دیگر خدمات موردنیاز خود را پیدا کنند. با سرمایه‌گذاری و خرید بسته‌های خدمات سئو، می‌توان کسب‌و‌کار خود را به بهتر دیده‌شدن و کسب ورودی بیشتر سوق داد. بسیار شنیده می‌شود برای سایت خود ارزش قائل شوید و بسته‌های بهینه‌سازی سایت را تهیه کنید. در اینجا، به پنج دلیل مهم برای خرید بسته‌های خدمات سئو اشاره می‌کنیم.

۱. به‌دست‌آوردن اعتماد و اعتبار کاربران

عموم افرادی که جویای کار هستند، معمولا در موتورهای جست‌وجو به‌دنبال کسب‌وکارهایی می‌گردند که مشهور و معتمد باشد. ازآنجاکه ۷۵ درصد مردم فقط صفحه اول گوگل را مشاهده می‌کنند، قرارگرفتن در این صفحه، به‌ویژه در پنج لینک اول، باعث افزایش ورودی و برندشدن و افزایش فروش می‌شود. در‌صورتی‌که سایت شما در چنین موقعیتی قرار گرفته؛ یعنی گوگل به شما اعتماد کرده و همین اعتماد به کاربران هم انتقال داده می‌شود.

۲. ایجاد هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه

عموما بیش از ۷۰ درصد نتایج جست‌وجو با کلیک‌های ارگانیک انجام می‌شود که برای رسیدن به چنین نتایجی، باید از کمپین سئو مناسب و با استراتژی خاص بهره گرفت. با سئو می‌توان ترافیک بیشتر به‌سمت سایت هدایت کرد که این کار فرصت بیشتری برای به‌دست‌آوردن هدف و موقعیت ایجاد می‌کند. با انتخاب بسته‌های خدمات سئویی ویکی دمی، می‌توان سرنخ‌هایی را بیشتر کرد که مخاطبان را به کاربر و مشتری دائمی تبدیل می‌کند. با بهینه‌کردن سایت می‌توان بیش از گذشته درمعرض دیده‌شدن و افزایش درآمد قرار گرفت. هزینه‌کردن برای سئو بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از هزینه برای تبلیغات بنری و کلیکی است. هزینه‌کردن برای ppc به‌معنی دورریختن هزینه است؛ اما داشتن استراتژی سئو بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

۳. منجرشدن به ترافیک محلی

ازآنجا‌که بسیاری از کسب‌وکارها به‌صورت فیزیکی مشغول فعالیت هستند، پس با ایجاد ترافیک محلی، می‌توان مسیری را مهیا کرد که کاربران با جست‌وجوی کلماتی مانند «نزدیک من» و «در این شهر»، کالای مدنظر خود را در محل خود بیابند و برای خرید فیزیکی اقدام کنند. ایجاد ترافیک محلی یکی از مهم‌ترین دلایل برای سرمایه‌گذاری خدمات سئو است.

۴. منجرشدن به بازگشت سرمایه

آیا به‌دنبال برگرداندن سرمایه‌ای هستید که برای بازاریابی آنلاین هزینه کرده‌اید؟ تیم خدمات سئو سایت ویکی دمی همه‌ی سرویس‌هایی را فراهم می‌کند که امکان بازگشت سرمایه برای کسب‌وکار شما را داشته باشد. درواقع، ویکی دمی اعتقاد دارد سودی که مشتریان از کسب‌و‌کار خود به‌دست می‌آورند، نشانه‌ی رضایتمندی از کار ویکی دمی است. زمانی‌که بسته‌ی خدمات و بهینه‌سازی سایت (SEO services) را انتخاب می‌کنید، تیم ویکی دمی تمامی تلاش خود را برای بازدهی سود بیشتر و برگشت سرمایه‌ی کسب‌و‌کار شما به‌کار می‌گیرد. با بهینه‌سازی سایت، می‌توان کسب‌و‌کار خود را به‌صورت ارگانیک در صفحه اول گوگل مشاهده کرد.

۵. عقب‌نماندن از رقبای خود

همان‌طورکه به‌دنبال فروش بیشتر و افزایش ترافیک به‌سمت سایت خود هستید، بسیاری از رقبای شما هم به همین فکر هستند و حتی ممکن است از شما زودتر دست به چنین اقدامی زده باشند. اگر جایگاه رقبا از شما بالاتر است؛ پس به بسته‌ی خدمات سئویی برای افزایش رتبه‌ی خود نیاز خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات