ویژگی فناوری Climacool در لباس های ورزشی سه سوت اسپورت

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی سه سوت اسپرت با ارائه بهترین لباس‌های تیم فوتبال ایران و جهان توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
تبلیغات

جنس و کیفیت خوب دو فاکتور اصلی در خرید لباس ورزشی است که حتما باید آن را به دقت بررسی کنید. برای آنکه ورزشکاران حین ورزش احساس راحتی کنند، بهتر است از لباس‌هایی که از فناوری کلیما کول (climacool) بهره برده‌اند استفاده شود. برای مشاهده‌ی لباس‌هایی با این فناوری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سه سوت اسپرت مراجعه کنید. 

تابه‌حال از فناوری کلیما کول climacool شنیده‌اید؟

اگر ورزشکار هستید یا علاقه‌ی زیادی به استفاده از محصولات برند آدیداس دارید، قطعا باید نام این فناوری را شنیده باشید.

شرکت آدیداس در جهت رفاه بیشتر مصرف‌کنندگان خود از فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده است. فناوری کلیما کول climacool منحصرا در اختیار برند آدیداس بوده که در تمامی محصولات اورجینال آن مثل لباس و کفش ورزشی دیده می‌شود. به دلیل اینکه برند آدیداس یکی از تأمین‌کننده‌های بزرگ لباس‌های فوتبالی است، هنگام خرید لباس تیم های فوتبالی از برند آدیداس حتما به نشان climacool آن دقت کنید.

فناوری کلیما کول چگونه به‌وجود آمد؟

زمانی‌که عکس های حرارتی از تنیسور ها به هنگام فعالیت گرفته شد، متوجه شدند که برخی از نقاط بدن بیشتر عرق می‌کند. در نتیجه برای آنکه ورزشکاران عملکرد بهتری حین ورزش داشته باشند و تعریق در قسمت‌های مختلف بدن جمع شود، شروع به طراحی و تولید الیاف و مواد مهندسی‌شده برای این فناوری کردند.

در این فناوری کیسه‌های توری نانو مخصوص جمع‌شدن عرق در قسمت‌هایی تعبیه کردند که بیشترین تعریق صورت می‌گیرد. زمانی‌که عرق در این نقاط جمع می‌شود سریعا به لباس منتقل شده و بعد از قرارگرفتن با مجاورت هوا به‌سرعت خشک می‌شود. در این هنگام ورزشکار هیچ‌گونه احساس تعریقی نمی‌کند. به فرایند خشک شدن عرق از بدن به این شکل، عملیات میکرو تهویه می گویند.

این محصول را اولین‌بار در لباس تنیسورها امتحان کردند و بعد از آن شرکت آدیداس در تمامی لباس‌های تیم های باشگاهی و محصولات خود از این فناوری استفاده کرد، که خوشبختانه طرفدران زیادی هم پیدا کرده است.

سه سوت اسپورت

ویژگی‌های فناوری کلیما کول climacool چیست؟

استفاده از فناوری کلیماکول در لباس‌های ورزشکاران باعث بهبود عملکرد آنان می‌شود چرا که دارای ویژگی‌های زیر است:

  • جلوگیری از بوی بد عرق در لباس ها
  • جلوگیری از بوی بد پا در کفش های آدیداس
  • جمع کردن عرق از سطح پوست
  • قابلیت رفت و برگشت هوا در لباس و کفش ورزشی
  • جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست به هنگام تعریق

به هنگام خرید لباس تیم های باشگاهی به فناوری climacool توجه کنید!

اگر می‌خواهید با انرژی زیاد ورزش کنید بدون آنکه احساس عرق کردن کنید، بهتر است لباس هایی تهیه کنید که از فناوری کلیماکول بهره برده باشند.

سه سوت اسپرت با تیم حرفه‌ای خود در سریع‌ترین زمان ممکن خریدتان را در محل تحویل می‌دهد. و در صورت عدم رضایت نسبت به سایز و کیفیت لباس امکان تعویض و مرجوعی برای مشتری وجود دارد. با مراجعه به وب سایت رسمی سه سوت اسپرت می‌توانید تمامی لباس ها باشگاهی داخلی و خارجی را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات