تپ‌سی به مناسبت روز ورزش و تندرستی به رانندگانش خدمات می‌دهد

یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هم‌زمان با روز ورزش و تندرستی، رانندگان تپ‌سی می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های سلامتی که در ۱۴ نقطه تهران مستقر شده‌اند، از خدمات رایگان این مراکز برخوردار شوند.
تبلیغات

ایستگاه‌های سلامتی تپ‌سی که از فردا به مدت سه روز (۲۹ مهر تا ۱ آبان) فعال خواهند بود، خدماتی همچون تست قند خون، فشار خون، مشاوره ورزشی و تغذیه ارائه می‌دهند. این اقدام تپ‌سی با هدف ارتقای سلامت رانندگان شرکت صورت می‌گیرد و یکی از خدماتی است که تپ‌سی در جهت پاسخ به خواسته‌های سفیران خود و افزایش رضایتمندی آن‌ها انجام داده است.

خدمات این ایستگاه‌ها با همکاری شبکه بهداشت، تحت نظارت دانشگاه شهید بهشتی و توسط مراقبین سلامت که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند ارائه می‌شود.

علاوه بر انجام آزمایش‌های سلامتی، رانندگان می‌توانند متناسب با شرایط جسمی خود و نتیجه آزمایش‌هایشان، از مشاوره تغذیه و آموزش حرکت‌های ورزشی متناسب با ساعت‌های طولانی رانندگی که در این ایستگا‌ه‌ها ارائه می‌شود نیز بهره‌مند شوند.

همچنین افرادی که پس از مراجعه به این ایستگاه‌های سلامتی و انجام آزمایش متوجه شدند که قند خون بالایی دارند، هم‌زمان با روز جهانی دیابت (۲۳ آبان) می‌توانند پس از معرفی از سوی تپ‌سی به شبکه بهداشت برای پیگیری و درمان مراجعه کنند.

این ایستگاه‌های سلامتی در آینده در سایر شهرها نیز راه‌اندازی می‌شوند تا خدمات مشابهی را به سفیران تپ‌سی در شهرهای دیگر ارائه دهند.

مناطقی که ایستگاه‌های سلامت تپ‌سی در آن‌ها مستقر خواهند شد، عبارت‌اند از: میدان ونک ضلع غربی، پارک وی ضلع شرقی، سهروردی شمالی جنب مرکز خرید اندیشه، شریعتی جنوب به شمال بالاتر از نان سحر (بالاتر از قلهک)، فلکه اول تهرانپارس ضلع شرقی، میدان نبودت ضلع جنوب غربی، میدان هروی ضلع جنوب غربی، میدان تجریش ضلع جنوب، میدان هفت تیر ضلع شمال غربی، میدان کاج ضلع شمال شرقی، فلکه دوم صادقیه ضلع شمال غربی، میدان انقلاب ضلع شمال شرقی، میدان ولیعصر ضلع جنوب شرقی، میدان پونک.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات