برگزاری مرحله سوم مسابقات برنامه‌نویسی تیم کاپ در کل کشور

یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
دانشگاه صنعتی شریف در قالب رویدادهای ماراتن برنامه‌نویسی تلفن‌همراه کشور با همکاری شرکت ارتباط سیار هوشمند امین در حال برگزاری دوره‌ی سوم مسابقات «تیم کاپ» است و شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام و ارسال طرح اولیه‌ی خود، فقط تا ۳۰ مهر فرصت دارند.
تبلیغات

تیم کاپ مسابقه‌ی برنامه‌نویسی اندروید با هدف تولید اپلیکیشن در «حوزه‌ی کودک و نوجوان» است و برنامه‌نویسان در هر سطحی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام و معرفی طرح و ایده‌ی خود و درصورت دریافت تأییدیه هیئت داوران در بازه‌ی زمانی ۳۰ روزه باید طرح اولیه‌ی خود را آماده و ارسال کنند.

نفرات و تیم‌های برتری که هیئت داوران محصول اولیه‌ی آن‌ها را تأیید کند، موفق می‌شوند جایزه‌ی مرحله‌ی اول را دریافت کنند و سپس وارد مرحله‌ی توسعه و تجاری‌سازی محصول اولیه‌ی خود خواهند شد که از جوایز ویژه و بسته‌های حمایتی این مرحله طبق جدول مرتبط بهره‌مند خواهند شد که در بخش جوایز توضیح داده شده است.

مهم‌ترین عوامل ارزیابی، جذابیت طرح، کاربری‌بودن و قابلیت توسعه‌ی آن، تجاری‌سازی و داشتن روش‌های درآمدزایی، اندازه‌ی بازار و معقول‌بودن زمان اجرای آن ازنظر فنی خواهد بود.

برگزارکنندگان این رویداد دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ارتباط سیار هوشمند امین هستند. جوایز رویداد در قالب جوایز متعدد نقدی و بسته‌های حمایتی به‌منظور تجاری‌سازی محصول ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت این رویداد به آدرس http://teamcup.ir/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات