ادوبی نرم افزارهای Creative Cloud را به سرفیس پرو ایکس می‌آورد

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ادوبی قرار است نرم‌افزارهای محبوب CC خود را که به‌صورت سنتی برای دستگاه‌های x86 منتشر می‌شوند، برای تبلت مبتنی‌بر پردازنده‌ی ARM مایکروسافت منتشر کند.
تبلیغات

مایکروسافت ساعاتی پیش در رویداد رونمایی سرفیس، نسخه‌ی به‌روزشده‌ی اعضای قدیمی و شناخته‌شده‌ی خانواده‌ی سرفیس ازجمله سرفیس پرو ۷ و سرفیس لپ‌تاپ ۳ را معرفی کرد و درادامه، محصول جدیدی با نام سرفیس پرو ایکس را با پردازنده‌ی ARM رونمایی کرد. درادامه‌ی رویداد، مایکروسافت اعلام کرد نرم‌افزار ادوبی فرسکو قرار است برای سرفیس پرو ایکس عرضه شود. اعلام چنین خبری از این نظر  اهمیت دارد که تا پیش‌از‌این، نرم‌افزارهای سری Creative Cloud ادوبی فقط برای دستگاه‌های مبتنی‌بر پردازنده‌های x86 عرضه می‌شدند. چندی پیش ادوبی، فرسکو را برای آیپد نیز عرضه و اعلام کرده بود که نسخه‌ی کامل فتوشاپ نیز برای تبلت مبتنی‌بر پردازنده‌ی آرم اپل عرضه خواهد شد.

اسکات بلنسکی، مدیر ارشد محصول ادوبی که در رویداد سرفیس مایکروسافت حاضر شده بود، هنگام اعلام این خبر گفت:

خلاقیت نباید فقط به دسکتاپ محدود شود. ادوبی به‌زودی سایر نرم‌افزارهای خانواده‌ی Creative Cloud را نیز برای سرفیس پرو ایکس عرضه خواهد کرد.
ادوبی فرسکو / adobe fresco

بلنسکی جزئیات بیشتری درباره‌ی اینکه کدام‌یک از نرم‌افزارهای CC در صف توسعه برای سرفیس پرو ایکس هستند، ارائه نکرد. گفتنی است ادوبی مشغول کار برای آوردن نسخه‌ی کامل فتوشاپ به اپل آیپد است؛ ازاین‌رو، انتظار می‌رود نرم‌افزار بعدی که قرار است برای تبلت مبتنی‌بر ARM مایکروسافت عرضه شود، Photoshop CC باشد. این نسخه از نرم‌افزار محبوب ویرایش تصاویر ادوبی به تمام قابلیت‌های فتوشاپ دسکتاپ مجهز خواهد شد که برای ویندوز و مک عرضه می‌شود.

این مطلب درحال به‌روزرسانی است...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات