هواوی Enjoy 10 با تراشه کرین 710F و نمایشگر 6.39 اینچی معرفی شد

جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
هواوی Enjoy 10 با نمایشگر ۶.۳۹ اینچی، بهره‌مندی از حفره‌ی دوربین سلفی روی نمایشگر و تراشه‌ی کرین 710F معرفی شد.
تبلیغات

اواسط شهریورماه، هواوی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ گوشی Enjoy 10 Plus را با تراشه‌ی کرین 710F و بدون بریدگی بالای نمایشگر رونمایی کرد. حال هواوی نسخه‌ی معمولی این گوشی هوشمند، هواوی اینجوی ۱۰ ( Enjoy 10) را معرفی کرده است. 

گوشی هواوی اینجوی ۱۰ با بهره‌مندی از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن HD+، مجهز به حفره‌ی روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر دستگاه است. پنل پشتی گوشی هوشمند جدید نیز از دوربین دوگانه‌ شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با چینش عمودی در سمت چپ بالای دستگاه بهره می‌برد. در هواوی اینجوی ۱۰ خبری از حسگر اثرانگشت در قسمت پنل پشتی دستگاه نیست.

هواوی Enjoy 10

هواوی Enjoy 10 با تراشه‌ی کرین 710F و سیستم‌عامل اندروید پای مبتنی بر رابط کاربری EMUI 9.1 به بازار عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند جدید در سه نسخه‌ با ظرفیت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که شامل نسخه‌ی با رم ۴ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، نسخه‌ی دیگر با ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸  گیگابایتی و درنهایت نسخه‌ی سوم با رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی به‌فروش خواهد رسید. البته امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت ازطریق microSD نیز وجود دارد. 

هواوی Enjoy 10
هواوی Enjoy 10
هواوی Enjoy 10
هواوی Enjoy 10

Enjoy 10 در چهار رنگ و با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ از طریق پورت microUSB از اول نوامبر (۱۰ آبان‌ماه) در چین به بازار عرضه می‌ شود. نسخه‌ی پایه‌ی دستگاه با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۷۰ دلار (۱۵۰ یورو) و نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۰۰ دلار (۱۸۰ یورو) و نسخه‌ی سوم با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۰۰ دلار (۱۸۰ یورو) به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات