شیائومی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از سری ردمی نوت به فروش رسانده است

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تاکنون از گوشی‌های نوت برند ردمی، بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش رسانده است.
تبلیغات

شیائومی، اخیراً اعلام کرده که ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند از سری ردمی نوت در جهان فروخته است. این رقم شامل دستگاه‌هایی می‌شود که قبل از جدایی ردمی از شیائومی عرضه‌شده‌اند. بدون شک، ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو، محبوب‌ترین گوشی‌های این سری هستند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد ردمی نوت ۶ پرو که در فصل چهارم ۲۰۱۸ واقعاً محبوب بود، آخرین گوشی ردمی نوت قبل از جدایی ردمی باشد.

ردمی پس از جدایی از شیائومی، در ژانویه‌ی امسال (دی ۱۳۹۷)، ردمی نوت ۷ را عرضه کرد. این شرکت یک ماه بعد نسخه‌ی پرو را معرفی کرد. در پایان ماه مارس (اوایل فروردین ۹۸)، ردمی ۴ میلیون دستگاه از سری ردمی نوت عرضه کرده بود. ژوئن (خرداد) امسال، این برند اعلام کرد که سری ردمی نوت ۷، ۱۵ میلیون دستگاه فروش داشته است. دو روز پیش اعلام که از این سری ۲۰ میلیون دستگاه فروخته است. دستاورد مهم شیائومی نشانگر این است که ردمی نوت طرفداران بسیاری در جهان دارد و این موضوع باعث شده یکی پرفروش‌ترین سری‌ها باشد. شایان‌ذکر است که فروش بیشتر، نمی‌تواند به انبار فروش در مناطق مختلف و همچنین فروش در بازارهای جدید بی‌ارتباط باشد.

ردمی نوت 8 / Redmi Note 8

سری ردمی گوشی شیائومی نوت اولین‌بار سال ۲۰۱۴ عرضه شد؛ وقتی شیائومی، ردمی نوت را با صفحه‌نمایش ۵/۵ اینچی و حاشیه‌های زیاد از چهار طرف عرضه کرد. از آن زمان تاکنون، این سری تکامل‌یافته‌تر شده و جدیدترین سری آن، یعنی ردمی نوت ۸، صفحه‌نمایشی بدون حاشیه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات