لامبورگینی هوراکان رکورد تولید گالاردو را شکست

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت پنج سال از معرفی مدل هوراکان، لامبورگینی تعداد بیشتری از آن را در مقایسه با مدل گالاردو ساخته است که ۱۰ سال از معرفی‌اش می‌گذرد.
تبلیغات

شاسی‌بلند اوروس در‌حال‌حاضر پرسود‌ترین محصول لامبورگینی است. سودآوری اوروس برای لامبورگینی به‌حدی زیاد است که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، سود این خودروساز را تقریبا دوبرابر افزایش داد. دراین‌میان، محصول کوچک‌تر لامبورگینی، یعنی مدل هوراکان، نیز به موفقیت‌هایی دست یابد. امروز اعلام شد کارخانه‌ی سنت‌آگاتا از پنج سال پیش تاکنون، ۱۴ هزار و ۲۲ دستگاه از مدل هوراکان تولید کرده است. دلیل اهمیت این عدد در اینجا است که از ۱۰ سال تولید مدل گالاردو بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ بیشتر است؛ در‌حالی‌که فقط پنج سال از زمان ورود هوراکان به بازار می‌گذرد. 

lamborghini Huracan

چهارده‌هزار‌و‌بیست‌و‌دومین دستگاه هوراکان که از خط‌تولید لامبورگینی بیرون آمد، از مدل Evo است که آن را باید جدیدترین و بهترین نسخه‌ی هوراکان دانست. افزون‌براین، لامبورگینی نسخه‌ی رودستر هوراکان Evo را نیز آماده‌ی تولید کرده است. 

Lamborghini Huracan / لامبورگینی هوراکان

کار لامبورگینی در توسعه‌ی مدل‌های هوراکان هنوز تمام نشده است؛ به‌طوری‌که اخیرا تصاویری فاش‌شده از مدل استتارشده‌ی دیگری از هوراکان نیز به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد لامبورگینی مدل دیگری از این سوپراسپرت V10 را نیز در دست ساخت و آزمایش دارد. هنوز مشخص نیست نام این مدل جدید چیسست؛ ولی شاید نسخه‌ی دیفرانسیل‌عقب از مدل Evo باشد و برخی نیز حدس می‌زنند شاید Evo Performante نام داشته باشد. 

Lamborghini Huracan / لامبورگینی هوراکان

این خودروساز در نیمه‌ی اول سال جاری، ۱۲۱۱ دستگاه مدل هوراکان و ۶۴۹ دستگاه اونتادور و ۲،۶۹۳ دستگاه اوروس فروخته است. آمار کلی لامبورگینی در این بازه‌ی زمانی ۴،۵۵۳ دستگاه است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸، افزایش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات