بیمه بازار برگزیده جشنواره «برند محبوب» شد

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری ششمین جشنواره‌ی برند محبوب، بیمه‌ بازار به‌عنوان برند محبوب فعال در حوزه‌ی فروش آنلاین بیمه معرفی شد.
تبلیغات

در جشنواره برند محبوب که به‌صورت سالانه و با نظرسنجی از مشتریان برگزار می‌شود، برندهای برتر در گروه‌های مختلف کالا و خدمات انتخاب می‌شوند؛ طی مراسم امسال نیز «بیمه‌بازار» به‌عنوان برند محبوب فعال در حوزه فروش آنلاین بیمه انتخاب شد.

در این جشنواره از نظرسنجی کاربران برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌شود. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی که استفاده‌کنندگان از این برندها هستند، با توجه به ویژگی‌های تأثیرگذار در محبوبیت یک برند، آن‌ها را در گروه‌های مختلف رتبه‌بندی می‌کنند.

بیمه یازار

در گروه صنایع مرتبط با «بانک و بیمه» و در زیرشاخه برندهای فعال در حوزه بیمه‌های آنلاین، بیمه‌بازار توانست با کسب بیشترین امتیاز، عنوان محبوب‌ترین برند بیمه آنلاین کشور را از آن خود کند. خریداران بیمه آنلاین از بین ۱۵ برند فعال در این حوزه، بیمه‌بازار را به‌عنوان برند برتر انتخاب کردند.

حدود سه سال است که اینشورتک‌ها یا همان بیمه‌های آنلاین، که در واقع سامانه‌های مقایسه و خرید آنلاین بیمه هستند، در کشور ما شروع به فعالیت کرده‌اند و توانسته‌اند درصدی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهند؛ با این حال این برندها هنوز نوپا محسوب می‌شوند و درصد بالایی از خریداران بیمه، همچنان خرید سنتی و حضوری آن را ترجیح می‌دهند. استارتاپ‌های بیمه آنلاین کشور در طول سه سال گذشته، تلاش داشته‌اند تا با معرفی مزایای خرید آنلاین و تأکید بر امکان مقایسه قیمت و شرایط بیمه‌گران، و همین‌طور جلب اعتماد خریداران سنتی بیمه، بازار هدف خود را به خرید اینترنتی تشویق کنند. خریداران بیمه آنلاین از بین ۱۵ برند فعال در این حوزه، بیمه‌بازار را به‌عنوان برند برتر انتخاب کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات