بی‌ ام‌ و X7 با تیونینگ لوما دیزاین رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر لوما دیزاین نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بی‌ام‌و X7 را رونمایی کرد. این خودرو با نام لوما CLR X7 شناخته می‌شود.
تبلیغات

در‌حالی‌که بی‌ام‌و هیچ برنامه‌ای برای تولید نسخه‌ی M از شاسی‌بلند X7 ندارد، تیونرها پیگیر ساخت مدل‌های قدرتمند و اسپرت از این شاسی‌بلند لوکس هفت‌نفره هستند. یکی از این تیونرها شرکت لوما دیزاین (Lumma Design) است که به‌تازگی کیت بدنه‌ی جدیدی برای X7 رونمایی کرده است. بی‌ام‌و X7 با این کیت با نام CLR X7 فروخته خواهد شد و تیونر سعی کرده است ظاهری تهاجمی و اسپرت را چه در بیرون و چه در کابین، برای X7 فراهم کند. درضمن، تغییراتی نیز برای افزایش قدرت در بخش فنی خودرو اعمال شده است. کیت بدنه‌ی لوما دیزاین برای بی‌ام‌و X7 شامل سپرهای جدید جلو و عقب، رکاب‌های جانبی و گِل‌گیرهای پهن، کاپوت فیبرکربنی، اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب می‌شود. 

BMW X7 Lumma design

پس از نصب این کیت بدنه روی بی‌ام‌و X7، پهنای این خودرو ۴۸ میلی‌متر از هر طرف افزایش پیدا کرده است. لوما دیزاین برای تکمیل نمای ظاهری خودرو رینگ‌های CLR RS با دو اندازه ۲۴ و ۲۳ اینچی را نیز روی X7 نصب کرده است. روی این رینگ‌های بزرگ و زیبا لاستیک‌هایی با چسبندگی زیاد نیز نصب شده‌اند. اعمال تغییرات ظاهری بدون تغییر در بخش فنی لذتی ندارد؛ به همین دلیل، لوما دیزاین اگزوز اسپرتی با خروجی‌هایی به قطر ۱۰۰ میلی‌متر برای X7 تولید کرده که صدایی بسیار جذاب و گیرا تولید می‌کنند. 

BMW X7 Lumma design

تغییرات در داخل خودرو نیز دیده می‌شوند؛ به‌طوری‌که لوما دیزاین کابینی VIP درون X7 ساخته است. البته خریداران می‌توانند بسته به سلیقه‌ی خود طراحی اسپرت را نیز برای فضای داخلی خودرو انتخاب کنند. در انتها نیز، به مهم‌ترین بخش یعنی پیشرانه می‌رسیم. لوما دیزاین قدرت پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری V8 بی‌ام‌و X7 را به ۶۷۰ اسب‌بخار ارتقا داده است که حتی در مقایسه با مدل‌های X7 M50i و M8 نیز، با اختلاف چشمگیری قوی‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات