ردمی 8 شیائومی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وارد بازار چین شد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
ردمی 8 گوشی جدید شیائومی است که از نمایشگری با وضوح HD پلاس استفاده می‌کند و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.
تبلیغات

ردمی ساعاتی پیش با برگزاری کنفرانسی کوچک در چین، از شروع عرضه‌ی گوشی ردمی ۸ (Xiaomi Redmi 8) به بازار این کشور خبر داد. ردمی ۸ از نمایشگری ۶/۲۲ اینچ با وضوح ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند؛ این نمایشگر نسبت تصویر ۱۹:۹ را ارائه می‌دهد.

گوشی جدید ردمی برای پردازش وظایف مختلف از تراشه‌ی ۲ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام استفاده می‌کند؛ اسنپدراگون ۴۳۹ مبتنی بر لیتوگرافی ۱۲ نانومتری است. این گوشی دارای ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است. ردمی ۸ مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۹ پای بوده و از باتری قدرتمند ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد. گوشی اقتصادی جدید ردمی از فناوری شارژ سریع اختصاصی ۱۸ واتی ردمی نیز پشتیبانی می‌کند که نکته‌ی بسیار مثبتی به‌شمار می‌آید.

شیائومی ردمی 8 / Xiaomi Redmi 8

محصول جدید ردمی در پنل پشتی‌ میزبان دو دوربین مجزا است: دوربین اصلی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی ساخت سونی دارد و لنز آن از دیافراگمی با قطر f/1.8 بهره‌مند است؛ از حسگر این دوربین با نام IMX363 یاد می‌شود. دوربین دوم از حسگری ۲ مگاپیکسلی و لنزی با توانایی تشخیص عمق برای ثبت تصاویر بوکه استفاده می‌کند. دوربین پشتی گوشی به سیستم فوکوس خودکار مجهز شده است. افزون بر این موارد، ردمی ۸ در بالای نمایشگرش یک بریدگی کوچک دارد که این بریدگی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

ردمی ۸ از رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 10 بهره‌مند است و از ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند؛ امکان ارتقاء این حافظه از طریق اسلات اختصاصی میکرو SD تا سقف ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. ردمی ۸ یک گوشی دوسیم‌کارته است و کاربر می‌تواند دو سیم‌کارت نانو را در آن جای دهد.

شیائومی ردمی 8 / Xiaomi Redmi 8

گوشی جدید ردمی از Wi-Fi 802.11 b/g/n در کنار GPS و بلوتوث ۴/۲ استفاده می‌کند و به درگاه‌ USB Type-C مجهز شده است. افزون بر موارد یادشده، ردمی ۸ شیائومی از رادیو FM و شبکه‌های 3G و 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

هردو سیم‌کارت این گوشی توانایی استفاده از شبکه‌ی 4G را دارند. همچنین این گوشی دارای حسگرهای مختلفی نظیر شتاب‌سنج، حسگر شناسایی نور محیط، حسگر مغناطیس‌سنج برای قطب‌نما،‌ حسگر مجاورتی و همچنین حسگر اثر انگشت است. در کنار این‌ها، ردمی ۸ از فناوری تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کند.

ردمی ۸ ابعادی معادل ۱۵۶/۳۰ در ۷۵/۴۰ در ۹/۴۰ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۸۸ گرم دارد. این دستگاه قرار است در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی روانه‌ی بازار شود. مدل مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم‌اکنون با قیمت ۱۱۳ دلار به‌فروش می‌رسد. مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به‌زودی با قیمت ۱۲۷ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

شیائومی ردمی 8 / Xiaomi Redmi 8

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد این گوشی چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات