فون امداد؛ گلس UV برای محافظت از صفحه نمایش های خمیده

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
مطالعه 5 دقیقه
فروشگاه فون امداد ارائه دهنده انواع محافظ صفحه‌های نمایش موبایل، با آموزش نصب گلس یو وی، همراه‌با تخفیف ۵۰ درصد در خدمت شما است.
تبلیغات

هر روزه گلس‌های مختلفی با قابلیت‌های متفاوتی برای تلفن‌های همراه عرضه می‌شوند و گلس یو وی یکی از بهترین نوع این گلس‌هاست.

به دلیل بالا بودن قیمت تاچ و LCD تلفن‌های همراه جدید، اولین چیزی که ذهن یک دارنده‌ی تلفن همراه را درگیر می‌کند، خرید گلس گوشی موبایل است؛ اما بهتر است که هنگام خرید گلس گوشی موبایل کمی بیشتر حوصله کنید و با تحقیق بیشتر از میان گلس‌ها و برندهای موجود گلس مناسبی برای تلفن همراه خود انتخاب کنید. ممکن است گلس‌هایی که کیفیت بیشتری دارند کمی گران‌تر باشند، اما قطعا قابلیت‌های برخی از آن‌ها در مقایسه با قیمت‌های سرسام‌آور تلفن‌های همراه جدید بسیار ناچیز محسوب می‌شوند.

در پاسخ به این سؤال که گلس یو وی چیست باید بگوییم که با افزایش تعداد گوشی‌هایی که از صفحه‌نمایش‌های خمیده استفاده می‌کنند (مانند گوشی‌های جدید سری گلکسی نوت و گلکسی اس سامسونگ) پای نوع جدیدی از گلس‌ها به بازار باز شده است که این گلس‌ها همان محافظ صفحه‌نمایش ماوراء بنفش (Ultra Violet) هستند که به اختصار گلس uv (یو وی) خوانده می‌شوند.

پک گلس یو وی شامل یک لامپ uv کوچک، چسب مایع uv و محافظ صفحه‌نمایش uv، که شیشه‌ای شفاف و به‌تنهایی خاصیت چسبندگی ندارد و با استفاده فناوری پراکنده‌سازی مایع uv، چسب را به‌طور مساوی بین صفحه‌نمایش و شیشه متراکم می‌سازد و برای ساخت لایه‌ی الکترواستاتیکی از روشنایی ایجادشده توسط لامپ uv استفاده می‌کند.

گلس uv تا حد زیادی در مقابل ترک خوردگی مقاوم است و همچنین دارای کیفیت و شفافیت بالایی است و از این دیدگاه‌ها می‌تواند نسبت به گلس‌های معمولی پیشین، برتری محسوسی داشته باشد. گلس‌های یو وی در مقابل اثر انگشت، ضربه، لک و چربی، خط و خش، آب و انعکاس نور نیز تا حد زیادی مقاوم هستند.

خرید گلسuv

برای انتخاب از میان خرید گلس یو وی یا خرید برچسب گلس موبایل معمولی و سایر گلس‌ها باید چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

۱- مناسب بودن گلس uv برای صفحه‌نمایش‌های خمیده

محافظ صفحه‌نمایش‌های معمولی روی صفحه‌های منحنی به‌راحتی قرار نمی‌گیرند و برای چسباندن آن‌ها ممکن است با مشکل مواجه شوید و پس از مدتی به دلیل خمیده بودن این صفحه‌نمایش ممکن است لبه‌های گلس بالا آمده و جدا شود و گرد و غبار زیر آن قرار بگیرد اما گلس یو وی برای صفحه‌نمایش‌های خمیده طراحی شده و به‌صورت تمام و کمال روی آن‌ها قرار می‌گیرد.

۲- عدم کاهش حساسیت هنگام استفاده از گلس یو وی

حساسیت صفحه‌نمایش شما با استفاده از گلس‌های معمولی با مشکل مواجه می‌شود اما کاهش حساسیت از معایب گلس یو وی به شمار نمی‌آید و این گلس با کمک چسب مخصوص و لامپ یو وی به‌طور کامل به صفحه‌نمایش‌های خمیده می‌چسبد و ۹۹/۹ درصد از حساسیت صفحه‌نمایش را برای شما فراهم می‌کند و برای کسانی که با برنامه‌های حساس کار می‌کنند یا با تلفن همراه خود بازی می‌کنند و میزان حساسیت تاچ صفحه‌نمایش برایشان مهم است، استفاده از این گلس‌ها یک امتیاز خیلی مثبت محسوب می‌شود.

۳- عدم کاهش شفافیت صفحه‌نمایش

به دلیل ضخامت کم گلس‌های یو وی این گلس‌ها نسبت به سایر گلس‌های موجود در بازار از شفافیت بیشتری برخوردار هستند و وضوح صفحه‌نمایش شما پس از نصب گلس یو وی با وجود سایر گلس‌ها با مشکل مواجه نخواهد شد.

۴- عدم آسیب رسانی و دوام زیاد گلس های uv نسبت به سایر گلس ها

چسب مورد استفاده برای چسباندن گلس یو وی توسط متخصصان این زمینه تولید شده است و پس از استفاده به قسمت‌های مختلف تلفن همراه شما از قبیل اسپیکر یا صفحه‌نمایش آسیبی وارد نمی‌شود و این گلس نسبت به سایر گلس‌ها عمر و دوام بیشتری نیز دارد.

۵- مقرون‌به‌صرفه بودن گلس یو وی

قیمت محافظ صفحه‌نمایش uv نسبت به گلس‌های معمولی بیشتر است اما گلس‌های معمولی طبق دوام کمتری که دارند، شما را مجبور می‌کنند که هر چند وقت یک بار آن‌ها را تعویض کنید و در بازه‌ی زمانی‌که شما یک گلس یو وی روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید، ممکن است شخص دیگری مجبور به تعویض چند گلس معمولی شود که این مورد بیشتر بودن قیمت گلس یو وی را کاملا توجیه و حتی آن را به‌صرفه‌تر نشان می‌دهد.

۶- نصب آسان و بدون نیاز به تجربه

اگر قبلا گلس‌های معمولی نصب کرده باشید، می‌دانید که نصب این گلس‌ها کمی دشوار بوده و حتی ممکن است کسانی که تجربه‌ی زیادی دارند، هنگام نصب آن‌ها با مشکل مواجه شوند و حباب هایی زیر صفحه‌ی نمایش پس از نصب باقی بماند اما نصب گلس یو وی به دلیل اینکه توسط لامپ و چسب یو وی صورت می‌گیرد، بسیار آسان است و نیاز به تجربه‌ی قبلی ندارد و هنگام نصب هیچ‌گونه حباب و فضای اضافی وجود نخواهد داشت.

نحوه نصب گلس یو وی:

  • صفحه‌نمایش خود را با با پارچه آغشته به الکل تمیز کنید
  • با پارچه خشک صفحه‌نمایش گوشی را به‌طور کامل پاک کنید
  • گرد و غبار موجود روی صفحه‌نمایش را به کمک پاک‌کننده‌ی مخصوص گرد و غبار پاک کنید
  • چسب مخصوص uv موجود در پک را روی صفحه‌نمایش گوشی بریزید
  • گلس یو وی موجود در پک را با دقت بر صفحه‌نمایش تلفن همراه خود منطبق کنید و کمی صبر کنید تا چسب به‌طور خودکار روی تمامی صفحه‌نمایش به‌صورت یکدست پخش شود
  • در مرحله‌ی پایانی لازم است لامپ uv را برای مدت ۶۰ ثانیه روی صفحه گوشی روشن نگه دارید تا چسب کاملا خشک شود. برای خشک شدن چسب، بهتر است لامپ را به‌صورت آرام و یکنواخت چندین بار از ابتدا تا انتهای گوشی و برعکس حرکت دهید

محافظ گلس پرایوسی، گلس آنتی بلو، گلس مات، گلس سه‌بعدی، گلس لوگو دار و نگینی از دیگر انواع محافظ صفحه‌هایی هست که می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت در ایران در فروشگاه فون امداد تهیه کنید.

به جز سایت امکان سفارش در اینستاگرام و واتساپ نیز برای شما فراهم شده است.

سایت فون امداد : Phoneemdad.com

اینستاگرام (اطلاع از حراج ها و تخفیف های فوق‌العاده) : Instagram.com/phoneemdad

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات