تیم آپ تجربه‌ی یک خرید تیمی ارزان

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
تیم‌اپ اولین فروشگاه آنلاین خرید تیمی در ایران است، که با ارائه پایین‌ترین قیمت محصولات موجود در بازار به شما اجازه خرید بیشتر با پرداخت کمتر را می‌دهد.
تبلیغات

خرید کردن برای همه افراد یک عادت رفتاری دائمی، روزمره‌ و البته ضروری است؛ شما در هر سن و جایگاهی که هستید حتما تجربه خرید کردن را داشته اید، خرید کردن یک رفتار لذت بخش برای افراد به شمار می‌آید، اگر این کار برای شما شیرین و لذت بخش نیست، بد نیست نگاهی به تجربه‌های اولیه خود از خرید کردن، داشته باشید. با گسترش اینترنت و دسترسی افراد به شبکه‌های آنلاین، تحولی در فرایند خرید به وجود آمده و پای خریداران و فروشندگان  را به عرصه‌ شبکه‌های آنلاین باز کرده، گسترش شبکه جهانی اینترنت باعث گسترش صدها فروشگاه اینترنتی با فروش انواع و اقسام محصولات شده است،  تفاوت این فروشگاه‌ها در قیمت، نوع محصولات، خدمات و روش خرید از یکدیگر است.

 در ادامه قصد داریم تا درباره یک فروشگاه آنلاین با رویکرد Social Ecommerce یا رفتار جمعگرایی که در روابط ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار صحبت کنیم.

تیم‌ اپ چیست و چه خدماتی را به ما ارائه می‌دهد؟

تیم‌ اپ اولین فروشگاه آنلاین خرید تیمی در ایران است، که با ارائه پایین‌ترین قیمت محصولات موجود در بازار به شما اجازه خرید بیشتر با پرداخت کمتر را می‌دهد.

فروشگاه تیم‌اپ با ارائه انواع کالا و محصولات مورد نیاز خانوارها، فعالیت خود را از آبان ماه ۱۳۹۷ شروع کرده است، این استارتاپ نوپا براساس استراتژی Social Ecommerce و Gamification فعالیت می‌کند و این همان نکته‌ای است که تیم‌ اپ را از بیزینس‌های مشابه خود برتر  می‌کند.

تیم‌ اپ یک فروشگاه اینترنتی خرید دسته جمعی است که قصد دارد تا در آینده نزدیک مجموعه‌ای از بازی و سرگرمی‌های اختصاصی خود را برای جذب و حفظ مخاطبان در سایت تیم‌اپ به اشتراک بگذارد، برای مثال: به ازای خرید افراد از تیم‌اپ یک سری امتیازات به مشتریان داده می‌شود یا آپشن‌هایی برای خرید های بعدی افراد فعال می‌شود، مثلا خرید تک نفره با تخفیف بالا، کالای رایگان و...

در حال حاضر (گردونه شانس) که روی وب‌سایت تیم‌اپ قابل دسترسی استریال از سرگرمی‌های این سایت به‌شمار می آید.

در بین ما ایرانیان رفتار جمعگرایی و اجتماعی از قدیم‌الایام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده، به‌گونه‌ای که افراد با مستقل شدن، از خانواده، از اقوام و محیط‌های خانوادگی خود به‌طور کامل جدا نشده و ارتباط خود را با آنان حفظ می‌کنند، فروشگاه اینترنتی تیم‌اپ با توجه به جمعی بودن فرهنگ آسیایی ایده خرید تیم‌اپی یا همان خرید تیمی و دو نفره را درفرایند خرید آنلاین پیاده‌سازی کرده است.

فروشگاه اینترنتی تیم آپ

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تیم آپ و خرید تیم‌اپی  برای مخاطبان چیست؟

محصولات تیم‌اپ محدود به چند نوع کالا نیست و از تنوع بالایی برخوردار است، این محصولات را می‌توان به کالای دیجیتال، سوپر مارکتی، کالاهای پر مصرف خانوارها، لوازم آرایشی و بهداشتی و... دسته‌بندی کرد.

با این حساب من و شما و هرکسی که رفتار خرید کردن را دنبال می‌کند، مثل کسی که خریدهای خود را از سوپرمارکت می‌کند، می‌تواند از تیم‌ اپ کالای مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت خرید کند.

خرید تیم‌اپی به چه معنا است؟

خرید تیم‌اپی یعنی افراد می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از سایت تیم‌اپ انتخاب کرده و بعد از ثبت سفارش، لینک کالای انتخابی را با خانواده، همسر، دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

 زمانی‌که یکی از افراد از طریق لینک شما وارد شوند و ثبت سفارش کنند، سفارش شما نهایی شده و کالای انتخاب شده با پایین‌ترین قیمت بازار برای شما ارسال می‌شود.

ویژگی متمایز کننده تیم‌اپ نسبت به فروشگاه‌های آنلاین مشابه چیست؟

نکته‌ای که تیم آپ را از بیزینس‌های مشابه خودش جدا می‌کند، خرید تیمی محصولات است؛ این رفتار برای بسیاری از مخاطبان تا به امروز جذاب بوده و باعث افزایش خرید مشتریان و افزایش کابران جدید برای این بیزینس شده است، این سبک تازه از خرید کردن نوعی رفتار خیر رسانی به دیگران نیز به حساب می‌آید، به این صورت که شما بعد از مشاهده یک کالا با قیمت مناسب، نسبت به دیگر فروشگاه‌ها، افراد دیگری را برای خرید این کالا با خود همراه می‌کنید تا این کالا را با قیمت پایین‌تر تهیه کنند و مبلغ بیشتری برای آن کالا نپردازند.

توجه داشته باشید، تخفیف‌های که برای خرید به شما ارائه می‌شود، به همه‌ی افرادی که ثبت سفارش می‌کنند، به‌طور یکسان تعلق می‌گیرد و این به این معنا نیست که کسی که دعوت کننده دیگران است، تخفیف بیشتری نسبت به بقیه افراد دریافت می‌کند، نفر دوم و سومی و... که از لینک نفر اول خرید می‌کنند، به یک اندازه تخفیف دریافت می‌کنند.

 اما چگونه از فروشگاه اینترنتی تیم‌اپ، خرید یا ثبت سفارش کرد؟

در مرحله اول شما به‌عنوان یک مخاطب وارد سایت تیماپ به آدرس: www.teamapp.ir می شوید، کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید، در این مرحله می‌توانید گزینه خرید تک نفره یا دو نفر را انتخاب کنید.

 در حال حاضر برای خرید تیمی یا تیم‌اپی، ثبت نهایی سفارش با تعداد دو نفر نیز کافی است، توجه داشته باشید اگر از گزینه خرید تک نفر استفاده کنید تخفیف تیم‌اپی شامل خرید شما نمی‌شود.

در ادامه خرید دونفره بعد از ثبت سفارش یک لینک  دعوت از دیگران، برای شما اس‌ام‌اس می‌شود، این لینک مخصوص شما است و  افراد دیگر به این لینک دسترسی ندارند، حال لینک مورد نظر را، با اقوام، دوستان یا افراد دیگر به اشتراک بگذارید و زمانی‌که یکی از افراد از لینک شما خرید کند، سفارش شما نهایی خواهد شد و روی هر دو یا چند کالایی که توسط لینک شما خریداری شده، تخفیف تیم‌اپی لحاظ می‌شود و کالاها به‌صورت مجزا برای افراد با هر آدرسی که توسط آن‌ها ثبت شده، ارسال می‌شود، دوستانی که در تهران حضور دارند، می‌توانند هزینه سفارش را در محل پرداخت کنند، اما فعلا امکان پرداخت در محل برای دوستان شهرستانی وجود ندارد و تنها با استفاده از پرداخت اینترنتی می‌توان سفارش خود را ثبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات