Infinity S: کامپیوتر گیمینگ جدید MSI با ابعادی کوچک

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
MSI در کنار لپ‌تاپ‌ها و نمایشگرهای متنوع، چند کامپیوتر گیمینگ از جمله Infinity S را به CES آورده است.
تبلیغات

محصولات گیمینگ بخش بزرگی از تازه‌های CES 2019 را به خود اختصاص داده‌اند و طبق روال سال‌های گذشته MSI نیز حضور جدی در این نمایشگاه دارد. این شرکت، کامپیوتر کوچکی با نام Infinity S را به وگاس آورده است که تنها ۲۴ سانتی‌متر ارتفاع دارد. طبق اعلام این شرکت، اینفینیتی اس بسته‌به سخت‌افزار درون آن بین ۶۹۹ تا ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و اواخر سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ (یا ابتدای سه‌ماهه‌ی دوم) وارد بازار می‌شود.

این محصول با دو CPU اینتل Core i7 و Core i5 قابل سفارش است و قدرت گرافیکی خود را از کارت گرافیک RTX 2060 انویدیا تامین می‌کند. پاور ۴۵۰ واتی، سیستم خنک‌سازی سایلنت استورم ام‌اس‌آی و امکان افزایش حافظه‌ی رم تا ۳۲ گیگابایت (۲۴۰۰ و ۲۶۶۶ مگاهرتز) از جمله مشخصات فنی این کامپیوتر گیمینگ هستند. امکان استفاده از هر دو نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و هارد درایو در Infinity S وجود دارد.

ابعاد Infinity S ۳۴۸ در ۲۴۴ در ۱۲۸ میلی‌متر است و نواری رنگی در جلوی آن به چشم می‌خورد که کاربر به راحتی قادر به برنامه‌ریزی رنگی آن و همگام‌سازی آن با مانیتور MSI است. خریداران این محصول در آمریکا یک ماوس و کیبورد معمولی نیز همراه آن دریافت خواهند کرد. بسیاری از کاربران ابعاد بزرگ کامپیوتر‌های گیمینگ مرسوم را نمی‌پسندند؛ از این رو Infinity S گزینه‌ی مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات