دوربین VuPoint با رابط لایتنینگ، مستقیم به آیفون متصل می‌شود

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
نوآوری‌ها در رسته‌ی محصولات تصویربرداری در CES بسیار زیاد است و دراین‌میان دوربین‌های ورزشی و اکشن‌کم‌ها در مرکز توجه قرار دارند.
تبلیغات

VuPoint در CES از دو اکشن‌کم جدید خود رونمایی کرد. یکی از آن‌ها دوربینی با عنوان Smize و دیگری یک دوربین ۳۶۰ درجه‌ است که تمرکز در تولید آن‌ها بر سهولت ارتباطشان با آیفون و آیپد بوده است. رزولوشن تصاویر ثبت‌شده توسط این مدل تنها ۴ مگاپیکسل است، اما قادر است ویدئو را در قطع واید و با کیفیت 1080P ضبط کند. این دوربین به‌آسانی و ازطریق پورت لایتنینگ تعبیه‌شده در آن به آیفون و آیپد متصل و برای اتصال با سایر دستگاه‌ها از پورت USB-C استفاده می‌کند. این مکانیزم نقطه مقابل دوربین‌های GoPro است که ضمن برخورداری از مشخصات فنی بالاتر، تصاویرشان توسط کاربر و به‌صورت بی‌سیم به یک گوشی جفت‌شده ارسال می‌گردد و از روی تبلت یا کامپیوتر قابل دسترسی و تخلیه است.

Smize Camera

این دوربین، مشابه با GoPro دارای یک نرم‌افزار مبتنی‌بر iOS برای ویرایش استوری‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. این نرم‌افزار قابلیت افزودن موزیک و جلوه‌های استودیویی را هم دارد.

برخی دیگر از قابلیت‌های این دوربین عبارت‌اند از پشتیبانی از microSD، ضبط تایم‌لپس و همچنین ثبت تصاویر زنده (Live Photo). میزان شارژدهی باتری درحالت کار مداوم ۲ ساعت بوده و از استاندارد مقاوم‌سازی IPX8 برخوردار است؛ به‌طوری‌که دربرابر فشار تا عمق ۱۰ متری آب مقاوم است.

این دوربین در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز و با قیمتی حدود ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد. تاریخ ورود آن به بازار هنوز معلوم نیست.

شرکت تولیدکننده، دوربین ۳۶۰ را نیز در CES به نمایش گذاشته است که آن نیز مانند این مدل از رابط لایتنینگ استفاده می‌کند و با قیمت ۱۶۹ دلار و در تابستان سال بعد در دسترس مصرف‌کننده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات