لنوو یوگا A940 در CES 2019 با طراحی الهام‌گرفته از سرفیس استودیو، رونمایی شد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
یوگا A940 رایانه‌ی بدون کیس جدید لنوو است که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده و شباهت بسیاری به سرفیس استودیو مایکروسافت دارد.
تبلیغات

لنوو که امسال از محصولات به‌نسبت متنوعی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرده است، ساعاتی پیش کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) جدید سری یوگا را معرفی کرد. این محصول که زبان طراحی آن به‌شکل واضحی از سرفیس استودیو مایکروسافت الهام گرفته شده،‌ در حقیقت یک کامپیوتر بدون کیس ۲۷ اینچی با لولای ویژه است که دستگاه را در وضعیتی خاص به‌منظور کشیدن نقاشی قرار می‌دهد و ما را بیشتر از هر چیز، یاد سرفیس استودیو می‌اندازد.

لنوو اعلام کرده که تولیدکنندگان محتوا یکی از اصلی‌ترین بازارهای هدف یوگا A940 هستند؛ خصوصا به‌این‌دلیل که محصول جدید لنوو به یک قلم لمسی مخصوص مجهز شده است. دو مدل جداگانه‌ی Yoga A940 دارای نمایشگر QHD یا 4K هستند؛ هر دوی این نمایشگرها از فناوری Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کنند و می‌توان آن‌ها را بین ۲۵ تا ۹۰ درجه برای راحتی بیشتر هنگام انجام کار تدوین یا طراحی، کج کرد. 

لنوو یوگا ای 940 / Lenovo Yoga A940

در داخل آل‌این‌وان یوگا A940 از پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل به‌همراه حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی PCIe SSD یا دو ترابایت حافظه‌ی HDD استفاده شده است تا یوگا A940 محصولی قدرتمند باشد. رایانه‌ی بدون‌کیس جدید لنوو در کنار این موارد به پردازنده‌ی گرافیکی مجزای AMD Radeon RX 560 تجهیز شده است. 

لنوو یوگا ای 940 / Lenovo Yoga A940

Lenovo Yoga A940 افزون‌ بر موارد یادشده از لحاظ درگاه‌ها نیز محصولی غنی به‌شمار می‌آید؛ این دستگاه دارای چهار درگاه USB 3، دو درگاه USB 2، یک درگاه USB 3.1 و یک کارت‌خوان سه در یک است.

مشخصات فنی رایانه‌ی بدون کیس یوگا ای ۹۴۰ لنوو

نمایشگر

۲۷ اینچ با وضوح UHD (معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) از نوع لمسی IPS با پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن HDR

۲۷ اینچ با وضوح QHD (معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) از نوع لمیس IPS با پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن HDR

مجهز به لولای دوگانه‌ی ۲۵ درجه‌ای

پردازنده‌ی مرکزی

Core i7 نسل هشتمی اینتل

کارت گرافیک

AMD Radeon RX 560

حافظه‌ی رم

۸ یا ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت

حافظه‌ی داخلی

۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت از نوع PCIe SSD

یک یا دو ترابایت از نوع SATA HDD

درگاه

یک درگاه USB-C Thunderbolt، یک درگاه USB-C 3.1، چهار درگاه USB 3.0

دو درگاه USB 2.0، کارت‌خوان، اترنت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون

وب‌کم

دوربین مادون قرمز 1080p برای سیستم احراز هویت ویندوز هلو

قلم لمسی

Active Pen 1 لنوو

ابعاد

۶۳۵.۷ در ۴۷۵.۳ در ۲۲۷.۷ میلی‌متر

وزن

۱۴.۶ کیلوگرم (برای مدل پایه)

تاریخ عرضه

مارس ۲۰۱۹

قیمت

۲٬۳۵۰ دلار (برای مدل پایه)

یکی از جالب‌ترین نکات مرتبط به یوگا A940، بهره‌مندی آن از یک بخش کوچک است که بیشتر به درد طراحان می‌خورد و برای دست‌کاری و تنظیم محتوا به‌کار می‌رود؛ این جزء را که Precision Dial نام دارد، می‌توان در هر سمت این محصول قرار داد و همچون سرفیس دایل، می‌توان از آن برای تنظیم اندازه‌ی قلم‌مو و موارد مشابه دیگری در نرم‌افزار ادوبی فتوشاپ استفاده کرد. نرم‌افزارهای دیگری نیز نظیر Word ،Excel ،PowerPoint ،Illustrator و Lightroom از این گجت پشتیبانی می‌کنند.

لنوو یوگا ای 940 / Lenovo Yoga A940

چینی‌ها در پایه‌ی یوگا A940، یک داک شارژ بی‌سیم ویژه با توانایی شارژ‌ گوشی‌های هوشمند را قرار داده‌اند. این محصول که تاریخ عرضه‌ی آن برای ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷ - فروردین ۱۳۹۸) تعیین شده، قیمت پایه‌ی ۲٬۳۵۰ دلاری دارد. این قیمت، حدودا بیش از هزار دلار کمتر از سرفیس استودیو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات