Western Digital و SanDisk جدیدترین فلش مموری و هاردهای اکسترنال خود را رونمایی کردند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
وسترن‌دیجیتال و برند زیرمجموعه‌‌اش، سن‌دیسک، در نمایشگاه CES 2019، جدیدترین محصولات خود ازجمله فلش مموری چهار ترابایتی را رونمایی کردند.
تبلیغات

سن‌دیسک (SanDisk)، شرکت زیرمجموعه‌ی وسترن‌دیجیتال (Western Digital)، در نمایشگاه CES 2019، نمونه‌ی آزمایشی باظرفیت‌ترین فلش مموری دنیا با ظرفیت چهار ترابایت را رونمایی کرد.

این محصول که نمونه‌ای اولیه به‌حساب می‌آید و ازاین‌رو خریدنی نیست، برای انتقال سریع‌تر فایل به پورت USB نوع C مجهز است. فلش مموری چهار ترابایتی درصورت عرضه، احتمالا بسیار گران‌قیمت است. در‌حال‌حاضر، فلش مموری‌های دو ترابایتی بیش از هزار دلار قیمت دارند؛ اما درهرصورت، دستیابی به این میزان از ظرفیت برای فلش درایو در نوع خود پیشرفت بزرگی در فناوری به‌حساب می‌آید.

SanDisk 4TB Flash Drive

سن‌دیسک در نمایشگاه CES امسال، چند هارد اکسترنال SSD را نیز درکنار سرویس SanDisk Flashback رونمایی کرد. حافظه‌ی حمل‌شدنی SSD سن‌دیسک اکستریم پرو تا یک گیگابایت‌برثانیه سریع است. این محصول که از گواهی IP55 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و پاشش آب برخوردار است، بهار امسال در سه نسخه‌ی پانصد گیگابایتی و یک ترابایتی و دو ترابایتی عرضه خواهد شد. متأسفانه اطلاعی از قیمت این محصول دردست نیست.

سرویس فلش‌بک سن‌دیسک برای دو مدل از فلش درایو‌های یادشده دردسترس خواهد بود: سن‌دیسک اولترا فلش درایو و سن‌دیسک اولترافیت فلش درایو.

این سرویس گزینه‌ای برای پشتیبان‌گیری اَبری دراختیار کاربر می‌گذارد که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید کپی آنلاین از محتویات درایو USB داشته باشید تا در مواقع لزوم، مانند زمانی‌که فلش مموری را همراه ندارید یا آن را گم کرده‌اید، به‌صورت آنلاین به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید.

علاوه‌بر محصولاتی که با برند سن‌دیسک رونمایی شدند، شرکت مادر، یعنی وسترن‌دیجیتال، هارد اکسترنال SSD جدید با نام My Passport Go را رونمایی کرد.

این محصول نیز به کابل داخلی USB-A مجهز است و سرعت انتقال داده‌ای برابر با چهارصد مگابایت‌برثانیه دارد. حافظه‌ی SSD در این هارد را بامپر لاستیکی بادوامی دربر گرفته و از آن محافظت می‌کند.

Western Digital Hard Drive

وسترن ‌دیجیتال درباره‌ی زمان عرضه و برچسب قیمتی My Passport Go تاکنون اطلاعاتی منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات