کول پد از ساعت هوشمند Dyno برای کودکان رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کول‌پد در جریان CES 2018 ساعت‌ هوشمند مختص کودکان خود را با امکانات کنترلی برای والدین رونمایی کرد.
تبلیغات

شکی نیست که تکنولوژی‌، کنترل کودکان را توسط والدین راحت‌تر از هر زمان دیگری کرده است اما استفاده از تلفن‌همراه برای این‌ کار با هزینه‌هایی همراه خواهد بود. از این رو شرکت‌هایی همچون کول‌پد با محصولی ارزان و کاملاً متناسب با کودکان این وظیفه را بر عهده گرفته‌‌اند. کول‌پد (CoolPad) در جریان CES 2019 ساعت هوشمند Dyno را با همین هدف عرضه کرده است؛ این ساعت از نظر ظاهری شاید نسبت به ساعت‌های هوشمند مرسوم کمی نامتعارف و بد شکل به نظر برسد اما طراحی رنگی آن متناسب با سنین ۴ تا ۹ سال انجام شده است؛ این ساعت به والدین کمک می‌کند تا همیشه ارتباط خود را با کودکانشان حفظ کنند.

بندهای پلاستیکی آبی یا صورتی‌رنگ، صفحه‌ی گرد ساعت Dyno را همراهی می‌کنند؛ کودکان امکان شخصی‌سازی واچ‌فیس‌های Dyno را نیز خواهند داشت. ساعت ۱۴۹ دلاری کول‌پد تقریباً تمام امکانات پایه‌ی ساعت‌های هوشمند مانند شمارش‌گر قدم‌ها، GPS و مهم‌تر از آن تماس و ارسال پیام متنی به کاربران از پیش‌تعریف‌شده را در دل خود دارد. والدین به‌راحتی توسط این ساعت قادر به یافتن مکان دقیق کودکان خود هستند؛ این کار توسط اپلیکیشن Dyno در دو سیستم‌عامل اندروید و iOS امکان‌پذیر است. خوشبختانه امکان تعریف محدوده‌‌ی جغرافیای به‌عنوان منطقه‌ی امن برای کودکان نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده است.

ساعت هوشمند Dyno

ساعت هوشمند Dyno دارای کلیدی برای مواقع اضطراری است که کودک به‌وسیله‌ی آن قادر به تماس با مراکز خاص یا مخاطبان ازپیش‌تعریف‌شده است. داینو در این شرایط در ابتدا برای برقراری تماس با مخاطبان برنامه‌ریزی‌شده تلاش خواهد کرد و در صورت عدم موفقیت در این کار با مراکز مربوط تماس گرفته خواهد شد. طبق ادعای کول‌پد، مسئله‌ی حریم‌خصوصی علاوه‌بر طراحی، در اپلیکیشن‌های این ساعت نیز مدنظر قرار گرفته است. ظرفیت باتری این ساعت ۶۰۵ میلی‌آمپر ساعت بوده و نرم‌افزار آن مبتنی بر پروژه‌ی متن باز اندروید (AOSP) پیاده‌سازی شده است. ساعت هوشمند کودکان Dyno به ۲.۵ ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و این کار توسط درگاه Micro-USB انجام می‌شود. این محصول از ۲۸ ژانویه و با قیمت ۱۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات