مک آفی و گوگل اسیستنت خانه‌ هوشمند را با صدای شما ایمن خواهند کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مک‌آفی در جریان نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس از برنامه‌ی خود برای ایمن کردن خانه‌ی هوشمند با کمک صداd کاربر پرده برداشت.
تبلیغات

خانه‌ی هوشمند به عنوان مفهومی که هر روز در حال گسترده‌تر شدن است همواره یکی از موضوعات مهم و داغ نمایشگاه‌‌های فناوری در سال‌‌های اخیر بوده است. مک‌آفی در جریان CES 2019 از انتشار یک پلتفرم ایمن خانه هوشمند مبتنی بر فرمان صوتی برای گوگل اسیستنت خبر داد؛ این پلتفرم که « Secure Hom» نام‌گذاری شده است به صورت داخلی در روترها و اتصالات شبکه تعبیه می‌شود و به کاربر اجازه خواهد داد تا از فرمان‌های صوتی برای بررسی‌‌های امنیتی استفاده کند. برای مثال شما می‌توانید از دستگاه مبتنی بر گوگل اسیستنت مانند گوگل هوم بخواهید که تعداد دستگاه‌های متصل را به شما اعلام کند یا از Sonos One خود، بررسی ضعف‌های شبکه را بخواهید.

شانکار، مدیر کسب‌وکارهای موبایل و ISP مک‌آفی در مورد خانه هوشمند چنین می‌گوید:

از توسترهای متصل به شبکه تا تلویزیون‌های هوشمند همگی به سادگی و به کمک خانه‌ی هوشمند به یکدیگر متصل هستند و زندگی را ارتقا بخشیده‌اند، اما جرایم‌سایبری همچنان یک خطر بزرگ برای آن‌ها خواهد بود. به همین دلیل،‌ مصرف‌کنندگان می‌باید توجه ویژگی‌ای به امنیت سایبری در این محیط داشته باشند. با توجه به رشد فزاینده‌ی دستگاه‌های متصل در خانه‌ی هوشمند، مدیریت امنیت شبکه می‌بایست ساده باشد. پلتفرم Secure Home ما و گوگل اسیستنت به عنوان یک راه حل ساده برای ایمن نگاه داشتن شبکه‌ی خانه‌ی با کمک صدا مطرح هستند.

مک‌آفی هنوز اعلام نکرده است که با کدام‌ کمپانی‌ها از این تکنولوژی در روترها و تجهیزات خود استفاده خواهند کرد. مک‌آفی همچنین در CES 2019 از محصولی با نام «McAfee Gamer Security» برای گیمرها رونمایی کرد. حالت «Game Mode» این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا با بهینه‌سازی منابع سیستم و غیرفعال کردن پاپ‌آپ‌ها تجربه‌ی بازی را بهبود بخشد؛ نسخه‌ی بتای McAfee Gamer Security» در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ در آمریکا در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات