بلکین نخستین مبدل USB-C به لایتنینگ و پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
بلکین در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019، به‌صورت رسمی نخستین کابل مبدل USB-C به لایتنینگ ساخته‌ی شرکتی غیر از اپل را معرفی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2019 حدودا یک روز است که آغاز شده و شرکت‌های مختلف محصولات و فناوری‌های جدید خود را درمعرض نمایش قر‌ار داده‌اند. شرکت بلکین که در حوزه‌ی ساخت لوازم جانبی فعالیت می‌کند، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی نخستین کابل مبدل USB-C به لایتنینگ شخص ثالث را رونمایی کرد. این کابل مبدل کاربردی دو مدل ۱.۲ و ۳ متری دارد که به‌ترتیب با قیمت ۲۵ و ۳۵ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد.

رقابت بین شرکت‌ها برای تولید محصولات درنهایت باعث می‌شود مشتریان سود بیشتری ببرند. باوجوداین، فراموش نکنید قضیه‌ی کابل‌های بلکین اندکی فرق می‌کند. درواقع، انتظار داشتیم این کابل مبدل به‌طرز درخورتوجهی ارز‌ان‌تر باشد؛ اما این گونه نشد.

پاور بانک بلکین / Belkin Power Bank

اپل کابل‌های مبدل خود را با قیمت ۱۹ دلار (برای مدل یک متری) و ۳۵ دلار (برای مدل دو متری) عرضه می‌کند. تنها نکته‌ی مثبت کابل Belkin، این است که گران‌ترین مدل آن که هم‌قیمت با گران‌ترین کابل مبدل اپل است، یک متر طول بیشتر دارد. با همه‌ی این‌ها، هرچه زمان بگذرد و شرکت‌های بیشتری وارد این حوزه شوند، بی‌شک قیمت چنین مبدل‌هایی نیز افت خواهد کرد. 

پاور بانک بلکین / Belkin Power Bank

حضور بلکین در نمایشگاه CES 2019 به همین‌جا خلاصه نشد و این شرکت پاوربانکی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز به درگاه USB-C با خروجی ۳۰ وات و درگاه USB-A با خروجی ۱۲ وات را نیز رونمایی کرد. اپل به دارندگان مک‌بوک ۱۲ اینچ و مک‌بوک ایر ۱۳ اینچ مجهز به نمایشگر رتینا پیشنهاد کرده از شارژر ۳۰ واتی استفاده کنند؛ بنابراین، جدیدترین پاور بانک بلکین می‌تواند برای چنین کاربرانی محصولی کاربردی باشد. قیمت این پاوربانک ۱۳۰ دلار است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات