JBL ساندبار هوشمند لینک‌‌ بار را بهار امسال عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
جی‌بی‌ال بهار ۲۰۱۹ را به‌عنوان زمان عرضه‌ی قطعی ساندبار مجهز به گوگل اسیستنت خود انتخاب کرد.
تبلیغات

JBL در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل موسوم به I/O، از ساندبار مبتنی بر اندروید TV و بهره‌مند از گوگل اسیستنت سخن گفت. برخلاف گمانه‌زنی‌ها، جی‌بی‌ال نتوانست این اسپیکر را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند. بنابراین با‌توجه‌به زمان حدودی پیش‌سفارش این محصول، بسیاری از کارشناسان پاییز را برای عرضه‌ی این محصول پیش‌بینی می‌کردند. بااین‌حال این شرکت در جریان CES 2019، بهار امسال را برای عرضه‌ی ساندبار هوشمندش معرفی کرد. این ساندبار ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و کاربران می‌توانند ساب‌ووفر ۳۰۰ دلاری را نیز با آن سفارش دهند.

jbl link bar

لینک‌بار (Link Bar) جی‌بی‌ال به اندروید تی‌وی مجهز شده و می‌توان ازطریق گوگل اسیستنت و فرمان صوتی، دستگاه‌های مختلف را کنترل کرد. کروم‌کست نیز به‌صورت داخلی در این ساندبار ۱۰۰ واتی تعبیه شده و کاربر می‌تواند به‌طور مستقیم موسیقی و ویدئو را ازطریق گوشی نیز استریم کند. قابلیت PrivacySwitch نیز با غیرفعال‌کردن میکروفون، نگرانی کاربر ازنظر حریم خصوصی را برطرف می‌کند. در بحث درگاه‌های اتصال، لینک‌بار به سه ورودی HDMI و یک خروجی HDMI ARC مجهز شده است. همچنین، درگاه‌های AUX و اپتیکال در این دستگاه به‌چشم می‌خورند.

با وجود اینکه تأخیر در عرضه‌‌ی لینک‌بار تاحدی ناامیدکننده است؛ اما حقیقتا جی‌بی‌ال حداقل روی کاغذ، محصول درخورتوجهی تولید کرده است. دیدگاه شما درباره‌ی این محصول JBL چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات