JBL چهار ایرباد واقعا بی‌ سیم جدید را رونمایی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
جی‌بی‌ال ساعاتی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019، به‌صورت رسمی چهار ایرباد واقعا بی‌سیم جدید را معرفی کرد.
تبلیغات

ایربادهای واقعا بی‌سیم (True Wireless) از زمان عرضه‌شان با استقبال شمار درخورتوجهی از کاربران قرار گرفته‌اند. ظاهرا جی‌بی‌ال نیز به‌خوبی از ظرفیت‌های این بازار آگاه است؛ چراکه این شرکت ساعاتی پیش به‌صورت رسمی جدیدترین ایربادهای خود را رونمایی کرد.

جی‌بی‌ال در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019، چهار ایرباد واقعا بی‌سیم را معرفی کرد که می‌توانند محصولاتی بسیار کاربردی برای بدن‌سازان و دوندگان و حتی کاربران معمولی باشند. اگر جزو کاربران معمولی هستید، باید بدانید جی‌بی‌ال ایرباد TUNE120TWS را رونمایی کرده است. این ایرباد ضمن پشتیبانی از فناوری اختصاصی Pure Bass Sound، کیس شارژر دارد و با یک‌بار شارژ تا چهار ساعت موسیقی پخش می‌کند.

این ایرباد اگر به‌مدت ۱۵ دقیقه در داخل کیس شارژر جای گیرد، می‌تواند تا یک ساعت موسیقی پخش کند که در نوع خود درخورتوجه است. این ایرباد واقعا بی‌سیم قرار است و بهار سال آینده در ۶ رنگ متنوع و با قیمت ۹۹.۹۵ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

ایرباد واقعا بی سیم جی بی ال / JBL True Wireless Earbuds

برای کسانی که فعالیت‌های ورزشی انجام می‌دهند، جی‌بی‌ال ایرباد Reflect Flow را معرفی کرده است. این ایرباد ضدآب گواهی IPX7 دارد و می‌تواند از این حیث بسیار کاربردی باشد. طراحی ویژه‌ی Reflect Flow باعث شده این ایرباد به‌هنگام دویدن یا وزنه‌زدن، از گوش درنیاید. جی‌بی‌ال می‌گوید این ایرباد درکنار کیس شارژر می‌تواند درمجموع ۳۰ ساعت پخش موسیقی ارائه دهد.

ایرباد Reflect Flow جی‌بی‌ال درکنار این ویژگی‌ها، به برخی ویژگی‌های صدایی خاص نیز مجهز شده تا تجربه‌ی شنیداری جذابی به کاربر منتقل کند. ویژگی TalkThru می‌تواند صدای موسیقی را کم و صدای حرف‌زدن کاربر را تقویت کند تا از این طریق بتواند مکالمه‌ی باکیفیتی داشته باشد. افزون‌براین، ویژگی AmbientAware صدای خارجی را تقویت می‌کند تا از این طریق هنگام بیرون‌رفتن، حواستان به محیط اطراف باشد. این ویژگی برای دوندگان بسیار کاربردی و عالی است. نکته‌ی مهم دیگر این است که این ایرباد را می‌توان به‌راحتی با دوبار ضربه‌زدن روی بدنه‌‌اش فعال کرد. Reflect Flow تابستان سال آینده با قیمت ۱۴۹.۹۵ دلار در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

ایرباد واقعا بی سیم جی بی ال / JBL True Wireless Earbuds

جی‌بی‌ال درکنار این ایربادها، با همکاری شرکت آندر آرمور به طراحی ایرباد جدیدی دست زده و آن را با خود به نمایشگاه CES 2019 آورده است. این هدفون که UA Flash نام دارد، از جهات زیادی به Reflect Flow شبیه است و از طراحی مشابه و همان ویژگی‌های صوتی بهره می‌برد. 

این ایرباد با یک‌بار شارژ تا پنج ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش می‌کند. درضمن، UA Flash به‌لطف برخورداری از کیس شارژر می‌تواند این مدت‌زمان را به ۲۰ ساعت افزایش دهد. عرضه‌ی این ایرباد از فردا در وب‌سایت‌های رسمی جی‌بی‌ال و آندر آرمور با قیمت ۱۶۹.۹۵ دلار آغاز می‌شود. پرداخت این هزینه اشتراک یک‌ساله‌ی اپلیکیشن MapMyRun Premium را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد که به‌تنهایی ۳۰ دلار قیمت دارد. 

ایرباد واقعا بی سیم جی بی ال / JBL True Wireless Earbuds

آخرین ایرباد جی‌بی‌ال، Endurance Peak نام دارد و از طراحی شبیه به هدفون‌های دور گوشی (اُور ایر) بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود هنگام انجام فعالیت بدنی، این ایرباد به‌سادگی از گوش کاربر درنیاید. این ایرباد نیز گواهی IPX7 دارد و درمقابل نفوذ آب نیز مقاوم است. Endurance Peak ضمن پشتیبانی از فرمان لمسی، به‌لطف کیس شارژر تا ۲۸ ساعت موسیقی پخش می‌کند. این ایرباد در سه رنگ و با قیمت ۱۱۹.۹۵ دلار از هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی جی‌بی‌ال دردسترس است.

جی‌بی‌ال با معرفی چهار ایرباد واقعا بی‌سیم جدید در CES امسال، نشان داد توجه ویژه‌ای به این دسته از محصولات دارد و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است. این ایربادها ضمن داشتن تنوع رنگی گوناگون، از ویژگی‌های مهمی مثل ضدآب‌بودن هم پشتیبانی می‌کنند تا گستره‌ی بیشتری از کاربران را پوشش دهند. قیمت‌های ایربادهای جی‌بی‌ال نیز در‌مقایسه‌با دیگر ایربادهای واقعا بی‌سیم بازار، در نوع خود رقابتی محسوب می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات