سشوار بی‌سیم Volo Go با فناوری حرارتی تابش مادون قرمز معرفی شد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ Volo Beauty در نمایشگاه CES 2019 از سشوار جدید Volo Go مادون قرمز خود که با باتری لیتیوم- یونی کار می‌کند، رونمایی کرد.
تبلیغات

سشوار جدید مادون قرمز Volo Go بدون سیم و تنها با باتری کار می‌کند و می‌تواند با سرعت بالاتری نسبت به سشوارهای معمولی، موهای شما را خشک کند.

استارتاپ Volo Beauty در نمایشگاه CES 2019، سشوار جدید و بی‌سیم خودش را به‌نام Volo Go معرفی کرد. این سشوار به‌لطف فناوری حرارت تابشی مادون قرمز خود به موهای شما صدمه‌ای وارد نمی‌کند و در عین حال می‌تواند بسیار سریع‌تر از سشوارهای معمولی موهای کاربران را خشک کند.

سشوار Volo Go

ولوو گو با باتری لیتیوم-یونی کار می‌کند و با اینکه عمر باتری آن تنها ۱۴دقیقه است، ولی در زمانی کمتر از این هم می‌تواند موها را خشک کند. استارتاپ ولووبیوتی ادعا می‌کند که سشوار جدید مادون قرمزش عملکرد خوب و سریعی دارد. باید منتظر باشیم ببینیم در عمل چقدر این ادعاها تایید خواهد شد. 

سشوار Volo Go در کیک استارتر رویت شده است و انتظار می‌رود تا اواسط سال ۲۰۱۹ با حمایت‌های مالی به بازار عرضه شود. باید ببینیم این سشوار مادون قرمز چقدر مورد استقبال سرمایه‌گذاران و حامیان طرح‌های ابتکاری قرار خواهد گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات